بازسازی آپارتمان: مجوز مجلس برای بازسازی خسارات ناشی از سیل

به گزارش مجله تور یک روزه، نمایندگان به شرکت های آب منطقه ای استان ها اجازه دادند تا نسبت به پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل و ساماندهی و لایروبی رودخانه ها به وسیله مزایده به پیمانکاران به شرط رعایت ملاحظات محیط زیستی اقدام نمایید.

بازسازی آپارتمان: مجوز مجلس برای بازسازی خسارات ناشی از سیل

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کنندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 8 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش عایدیی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، بند های (و) و (ز) تبصره 8 ماده واحده به تصویب رسید.

براساس بند (و) تبصره 8 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛ به منظور پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل و ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان ها و استخر ها و لایروبی تالاب ها و سد ها به شرکت های آب منطقه ای استان ها و سازمان آب و برق خوزستان اجازه داده می شود بهره برداری از مصالح مازاد رودخانه ای و خاک مازاد آب بندان ها را به وسیله مزایده به پیمانکاران و بهره برداران شن و ماسه (با به کارگیری پیمانکاران دارای صلاحیت) به شرط واریز حقوق دولتی و رعایت ملاحظات محیط زیستی و حقوق ذینفعان و بهره برداران بخش کشاورزی واگذار نماید. در صورت وصول عایدی مازاد بر عملیات مشخص شده در قرارداد، منابع حاصله به ردیف عایدیی 160149 واریز می شود.

براساس بند (ز) تبصره 8 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛ وزارتخانه های نیرو (به وسیله شرکت های ذیربط) و جهاد کشاورزی مکلفند عواید حاصل از اجرای طرح های مهار و تنظیم آب های مرزی و مشترک به ترتیب فروش حق اشتراک، عایدی حاصل از فروش آب و برق (پس از کسر هزینه های بهره برداری طرح های مذکور) و واگذاری اراضی ملی پایاب دریافت و به ترتیب به ردیف های عایدیی شماره 140191 و شماره 210231 جدول شماره (5) این قانون واریز کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1963

به "بازسازی آپارتمان: مجوز مجلس برای بازسازی خسارات ناشی از سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: مجوز مجلس برای بازسازی خسارات ناشی از سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید