لگولندها در کدام کشورها قرار دارند؟

به گزارش مجله تور یک روزه، اسباب بازی لگو را تقریبا همه بچه های دنیا می شناسند، آجرهای اسباب بازی رنگی که در عین سادگی باعث رشد خلاقیت و مهارت های ذهنی بچه ها می شوند. لگو چندین نسل است که محبوب ترین اسباب بازی بچه ها دنیا بوده است و چندین نسل با آن خاطره دارند. علاقه بچه ها به لگو آن قدر زیاد بوده پارک های تفریحی به نام لگولند در کشورهای مختلف دنیا راه اندازی شده اند. این پارک ها بر اساس آجرهای اسباب بازی لگو طراحی و ساخته شده اند و تمام قسمت های آن ها بر اساس بازی ها و شخصیت هایی لگویی است. اگر کودک خردسال دارید یا می خواهید به دوران شیرین کودکی برگردید می توانید در سفر به کشورهای مختلف به لگولندها هم سری بزنید. در ادامه برترین لگولندهای دنیا را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

لگولندها در کدام کشورها قرار دارند؟

لگولند یکی از برترین مراکز تفریحی برای بچه ها است که امروزه در بعضی از کشورهای جهان طراحی و ساخته شده اند. امروزه تعدادی لگولند در جهان وجود دارد که معروفیت جهانی دارند و به یکی از اصلی ترین ارکان گردشگری در این کشورها تبدیل شده اند. گردشگرانی که به همراه بچه ها خود به این کشورها مسافرت می کنند سعی دارند تا از این سرزمین های رویایی بازدید نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.

هرچند لگولندها و پارک های موضوعی بیشتر با هدف سرگرم کردن بچه ها و خردسالان دو تا دوازده سال طراحی شده اند اما امکانات زیادی در این مجموعه ها دیده می شود که باعث می شود تا خانواده ها هم بتوانند لحظات خوب و مفرحی داشته باشند. چندین لگولند در جهان وجود دارد که قصد داریم در این صفحه از وب سایت خبرنگاران به معرفی آن ها بپردازیم.

برترین پارک های تفریحی لگولند در سرتاسر جهان

طراحی و ساخت اولین لگولند در جهان قدمت زیادی ندارد اما به سرعت مورد توجه صنعت گردشگری نهاده شد و سایر کشورها نیز سعی کردند تا مجموعه های مشابهی از این نوع را با امکانات بهتر طراحی کنند. لگولندها اصولا در شهرهای کوچک و مکان هایی که فضای وسیعی در اختیار دارند ساخته می شوند. این کار علاوه بر اینکه هزینه های مربوط به طراحی و ساخت لگولند را کاهش می دهد باعث افزایش اندازه گردشگری در نقاط کمتر شناخته شده نیز می شود.

امروزه کشورهایی همچون دانمارک، آلمان، امارات، مالزی، ژاپن و ایالات فلوریدا و کالیفرنیا دارای لگولند در جهان هستند. هر کدام از این مجموعه ها دارای ویژگی های خاص و منحصربفردی هستند. شما می توانید در مسافرت به هر کدام از این کشورها از پارک های موضوعی و لگولندهای طراحی شده نیز بازدید کنید. انواع لگولند در جهان با هدف سرگرم کردن بچه ها طراحی می شوند امکانات مناسبی هم برای خانواده ها بخصوص والدین دارند بنابراین یک مکان خوب و خانوادگی به حساب می آیند.

لگولند بیلوند دانمارک - Billund

جهانیان برای اولین بار در سال 1968 شاهد طراحی و ساخت یک مجموعه تفریحی به نام لگولند در شهر کوچکی از دانمارک به نام بیلوند (Billund)بودند. به همین دلیل بیلوند را زادگاه اولین لگولند در جهان می دانند. در این سرزمین لگویی بیش از 50 بازی هیجان انگیز برای بچه ها طراحی شده است که از جمله آن ها می توان به ترن هوایی اژدهایی، سرسره های بزرگ نینجایی، قلعه های لگویی و رانندگی با اتومبیل های برقی برای بچه ها هفت تا سیزده سال اشاره نمود.

لگولند گونزبرگ در آلمان - Legoland German

در مسافرت به آلمان می توانید به گونزبرگ بروید که در نزدیکی یکی از دهکده های کوچک در جنوب آلمان قرار گرفته است و از لگولند این منطقه دیدن کنید. اگر بخواهیم مهیج ترین لگولند در جهان را معرفی کنیم می توانیم این گزینه را انتخاب نماییم. علاوه بر اینکه همه اسباب بازی های این مکان تفریحی از لگو ساخته شده است یک سرزمین مینیاتوری ساخته شده از لگو هم دارد. در فصل تابستان می توانید در اطراف همین دهکده و در کمپ هایی که وجود دارد اقامت نمایید و در سایر فصل ها نیز می توانید در یکی از اقامتگاه های محلی اوقات استراحت خود را سپری کنید.

لگولند دبی - Legoland Dubai

لگولند دبی یکی از مجهزترین انواع لگولند در جهان است که به عنوان بخشی از مجموعه ریزورت اند پارک دبی شناخته می شود و دارای چندین پارک موضوعی، تفرجگاه و پارک آبی است. البته لگولند دبی به دلیل شرایط آب و هوایی کشور امارات به صورت سرپوشیده طراحی شده است. یک مینی لند هم دارد که در آن می توانید تصویر مینیاتوری معروف ترین برج ها و ساختمان های جهان را دیدن کنید.

لگولند مالزی - Legoland Malaysi

پارک موضوعی کشور مالزی به عنوان یک لگولند در جهان شناخته می شود که معروفیت زیادی دارد و همه روزه پذیرای گردشگران و مسافران بسیار زیادی از سراسر جهان است که بچه های خودشان را برای تجربه یک بازی شاد و مفرح در یک مجموعه متفاوت به این مکان می آورند. این مجموعه در اسکندر پوتری ساخته شده و تفریبا 40 نوع بازی متفاوت دارد. ماشین سواری 4 بعدی، نینجاگو و اولین ترن هوایی مجازی لگویی از مهمترین بازی های سرگرم کننده در این مجموعه محبوب و مشهور به شمار می روند.

نکاتی که باید در مورد سفر به مالزی و بازدید از لگولند این کشور بدانید این است که در اغلب اوقات این کشور شاهد بارندگی است و باید وسایل و تجهیزات مناسب داشته باشید. بعلاوه اگر در سنگاپور هستید می توانید از سرویس هایی بهره ببرید که شما را مستقیما تا این مجموعه می رسانند. دیگر اینکه می توانید در ریزورت مالزی اقامت نمایید و یکی از اتاق های موضوعی مثل اتاق سارق دریایی، ماجراجویی، پادشاهی و نینجاگو را انتخاب کنید.

لگولند ژاپن در شهر ناگویا - Legoland Japan

لگولند ناگویا ژاپن برترین لگولند در جهان برای بچه های کم سن و سال یا همان خردسالان است. بخش مینیاتوری آن که دارای ساختمان های کوچک و طراحی شده از قصرهای ژاپنی است به عنوان پرطرفدارترین بخش لگولند ژاپن شناخته می شود. این مجموعه بازی های زیادی برای بچه ها خردسال و بازی های محدودی هم برای بچه های دوره دبستان و ابتدایی دارد.

لگولند فلوریدا - Legoland Felorida

لگولند فلوریدا بدون شک یکی از برترین انواع لگولند در جهان به شمار میرود به نحوی که ترن هوایی آن می تواند هیجان هر کودکی را برانگیزد. خبر خوب اینکه لگولند فلوریدا آمادگی خود را برای برگزاری جشن هالوین نیز اعلام نموده و با اجرای طرح ها و تصاویر مناسب هالووین می تواند برترین گزینه ممکن برای مسافرت به این استان در 7 اکتبر باشد.

لگولند کالیفرنیا Legoland California San Diego))

در امریکا لگولندهای زیادی ساخته شده اند اما لگولند سن دیگو کالیفرنیا در کنار لگولند فلوریدا از معروفیت بیشتری برخوردار است. این مجموعه دارای بخش های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به قسمت خون آشام، انیمیشن لگو، کارتون بچه هاه ماشین ها و مواردی از این قبیل اشاره نمود. این مجموعه متشکل از 60 میلیون تکه لگویی است و مجموعه بی نظیری در سراسر جهان به شمار می رود.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2283

به "لگولندها در کدام کشورها قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لگولندها در کدام کشورها قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید