قطر متعلق به بحرین است، از کدام آشتی حرف می زنید؟

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از عربی 21، حمد احمد العامر جانشین سابق وزیر خارجه بحرین با انتشار یک مقاله در روزنامه الایام این کشور در روز امضای توافقنامه حل بحران قطر نوشت: ما به کجا می رویم؟

قطر متعلق به بحرین است، از کدام آشتی حرف می زنید؟

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وی افزود: چه اتفاقی در حال رخ دادن در اطراف ما است؟ آیا منطقی است که شاهد نابودی این حجم از ارزش ها و اصول اسلامی و عربی اصیل باشیم؟

العامر ادامه داد: آیا می توان روابط تاریخی و برادری را به منافع داخلی فروخت؟ چگونه می توان از آشتی حرف زد وقتی که شاهد حضور نظامی ترکیه در قطر هستیم.

وی نوشت: آینده شبکه الجزیره چه می گردد؟ شبکه ای که شدیدترین هجمه های رسانه ای را علیه عربستان و بحرین و امارات و مصر به راه انداخته است.

العامر افزود: من در روابط تاریخی میان بحرین و قطر، عمیق شدم. تاریخ گواه آن است که دوحه و وجب به وجب خاک قطر متعلق به بحرین بوده است اما توطئه چینی های انگلیسی باعث جدایی شبه جزیره قطر از سرزمین مادری خود یعنی بحرین شد.

روز گذشته در جریان نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس یک توافق آشتی میان مقامات قطری و سعودی برای خاتمه دادن به بحران منطقه خلیج فارس امضا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1329

به "قطر متعلق به بحرین است، از کدام آشتی حرف می زنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر متعلق به بحرین است، از کدام آشتی حرف می زنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید