فرکی: تمام برنامه های ما بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی به هم ریخت، 3 بازی پی درپی باختیم اما کسی را متهم نکردیم

به گزارش مجله تور یک روزه، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، اتفاقات و حواشی بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز تمام برنامه های پیکانی ها را به هم ریخته است.

فرکی: تمام برنامه های ما بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی به هم ریخت، 3 بازی پی درپی باختیم اما کسی را متهم نکردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم گفت: ابتدا جا دارد عرض تبریک داشته باشیم به تیم فوتبال ذوب آهن که در آسیا نتیجه درخشانی گرفت و آرزوی موفقیت داشته باشیم برای سه نماینده کشورمان. در ادامه راه قطعاً استقلال و پرسپولیس شایستگی حضور در دور دوم را دارند و ان شاءالله هر سه تیم کشورمان در دور بعد حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین باید تبریک بگویم بابت صعود تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر. وینگو بگوویچ نتیجه کوشش سه ساله اش را در تیم گل گهر گرفت و این تیم را لیگ رجحان کرد. همچنین مردم خوب بوشهر که پشت تیم شان ایستادند و شاهین را دوباره لیگ رجحان کردند.

فرکی درباره بازی فردای تیمش مقابل پارس جنوبی بیان نمود: این طور که من اطلاعات دارم پارس جنوبی در دو سه فصل گذشته هیچ وقت در بازی رسمی مقابل پیکان شکست نخورده است. امیدواریم در بازی پیش رو طوری عمل کنیم که به پیروزی برسیم. از زمانی که من در پیکان حضور دارم تا کنون در هیچ بازی خانگی به پیروزی دست نیافته ایم که امیدواریم این اتفاق در بازی فردا رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: پارس یکی از تیم های خوب جنوب کشور است و طرفداران پرشور، عاشق و قابل احترامی دارد. این تیم کادر فنی خوبی هم دارد و همه این عوامل باعث می گردد تا امیدوار باشیم فردا بازی جذابی ببینیم. البته احتمالاً این بازی تماشاگر ندارد و پخش تلویزیونی نیز نمی گردد، اما به هرحال امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم.

فرکی با اشاره به مسائل اخیر باشگاه پارس جنوبی توضیح داد: برای پارس بحث های اقتصادی و اتفاقات خاصی اتفاق افتاده که ما نگاه مان به این مسائل اصلاً خوش بینانه نیست و اتفاقات بدبینانه است، چون ما مقابل پارسی قرار می گیریم که همان نفراتش را در اختیار دارد و تیم یکدست به حساب می آید. پارس جنوبی نتایج خوبی گرفته است و صندلی خوبی هم دارد و ما نگاه مان به اتفاقات حاشیه ای اخیر این تیم نیست. ما خودمان را آماده بازی با پارس جنوبی نموده ایم، تیمی که با قدرت در لیگ حاضر شده است. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم این بازی را هم مانند بازی قبل پیروز شویم تا این دو برد پیاپی به ما روحیه و انگیزه بدهد و همچنین صندلی مان را در جدول بهتر کند. به بازیکنانم گفته ام برای کسب سه امتیاز همه کوشش خود را داشته باشند تا بتوانیم دومین برد پیاپی مان را جشن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سؤالی مبنی بر حواشی بعد از بازی هفته گذشته پیکان مقابل تراکتورسازی و اظهارات زنوزی، مالک تراکتورسازی درخصوص اینکه تیم های سایپا و پیکان برای اهداف خاصی در لیگ برتر حضور دارند، یادآور شد: اتفاقات هفته گذشته باید بگویم که به ما آسیب زیادی زد. درست است که ما بازی را بردیم، اما تمام برنامه تیم ما با اتفاقات بعد از بازی به هم ریخت. خودم احساس می کنم که مسائلی که بعد از بازی پیش آمد اصلاً اتفاقات خوبی نبود، چرا که طرفداران تراکتورسازی عاشق تیم شان هستند و طبیعی است که گاهی اوقات از خودبی خود شوند. صحنه هایی که بعد از بازی رخ داد ما فوتبالی ها اصلاً دوست نداریم، چرا که این اتفاقات به فوتبال ما آسیب می زند، مخصوصاً اینکه سه کاپیتان تیم ملی ما در تراکتورسازی بازی می نمایند و این اصلاً خوب نیست، چرا که این اتفاقات می تواند بازتاب بدی در خارج از کشور داشته باشد.

فرکی در ادامه بیان نمود: درست است تماشاگران باید کنترل شوند، اما در سمتی دیگر تیم حریف هم برای برنده شدن کوشش می نماید. ما بعد از اینکه پیروز شدیم در رختکن به دلیل مسائل امنیتی گرفتار شدیم و از همین قضیه آسیب دیدیم. ما به پروازمان نرسیدیم و مجبور شدیم با اتوبوس به تهران بیاییم به جای اینکه با یک ساعت پرواز به تهران بیاییم چندین ساعت در راه بودیم و همین موضوع ریکاوری و تمرینات ما را با مشکل روبه رو کرد. الان هم دیگر خیلی تمایل نداریم به این موضوعات بپردازیم.

وی درباره مصاحبه زنوزی (مالک باشگاه تراکتورسازی) توضیح داد: زمانی که مربیان، مدیران، بازیکنان و ... مصاحبه می نمایند، باید همه چیز را در نظر بگیرند. این پیغام خوبی نیست که باشگاهی را بخواهیم متهم کنیم که تیم ها دارند جانبداری می نمایند تا تیم های دیگر به قهرمانی برسند. این مسائل نباید جایی در فوتبال ما داشته باشد. اگر بخواهیم این طور نگاه کنیم حرف های دیگری هم می گردد زد که همه اینها به فوتبال ما آسیب می زند. باید صبورتر باشیم و با حوصله کار را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه برای همه مدیران باشگاه ها احترام زیادی قائل است، توضیح داد: امیدوارم مصاحبه ها تأثیر مثبتی داشته باشد. ما می خواهیم روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم. ما هم در گذشته سه بازی پشت سر هم شکست خوردیم، اما هیچ کس را متهم نکردیم. تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است، اما اگر این طور هم بود باز هم این حرف ها را نمی زدیم، بلکه به خودمان نگاه می کردیم و عملکرد خودمان را آنالیز می کردیم. البته یک جایی به مالکان تراکتورسازی حق می دهیم، چرا که آنها سرمایه گذاری نموده و بازیکنانی جذب نموده اند که قهرمان شوند، اما در فوتبال چیزی تعیین نیست و قبلاً تیم هایی مانند استیل آذین در لیگ حضور داشتند که بهترین مربیان و بازیکنان را جذب کردند که قهرمان شوند، اما قهرمان که نشدند هیچ بلکه به دسته پایین تر سقوط کردند. باید نگاه مان را به فوتبال تغییر دهیم و سنجیده تر مصاحبه کنیم.

فرکی با بیان اینکه هنوز چیزی برای تراکتورسازی تمام نشده است، گفت: چهار تیم بالای جدول باید احساس خطر داشته باشند. درست است تیمی که هزینه می نماید با شکست می تواند شرایط روحی و روانی اش به هم بریزد، اما هنوز چیزی تمام نشده است. تراکتورسازی دو باخت پیاپی داشته است و این مسئله به تماشاگران و طرفداران این تیم آسیب می زند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 182

به "فرکی: تمام برنامه های ما بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی به هم ریخت، 3 بازی پی درپی باختیم اما کسی را متهم نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: تمام برنامه های ما بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی به هم ریخت، 3 بازی پی درپی باختیم اما کسی را متهم نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید