اسلامی: مالک باشگاه 15 درصدِ توجه به تراکتور را به ماشین سازی کند، پول بلیت نداریم به تمرینات برگردیم

به گزارش مجله تور یک روزه، دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا به این تیم نیز مانند تراکتور توجه کنند.

اسلامی: مالک باشگاه 15 درصدِ توجه به تراکتور را به ماشین سازی کند، پول بلیت نداریم به تمرینات برگردیم

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم ماشین سازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به خاطر کم تجربگی ها خیلی از بازی هایی که می توانستیم برنده باشیم را از دست دادیم اما خدا را شکر در هفته آخر نیم فصل اول صنعت نفت را بردیم و شرایط مان در جدول بهتر شد تا ببینیم در نیم فصل دوم شرایط چطور خواهد شد.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد تیم ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر نیاز به تقویت دارد، گفت: تیم ما رو به رشد است، هواداران از نحوه بازی تیم راضی بودند و در چند هفته آخر هم همه بازی های ما را دیدند اما الان تیم باید تقویت شود. کل هزینه های تیم ما به اندازه یک بازیکن لیگ برتری است. از مسئولان باشگاه خواهش می کنم، این تیم حیف است اما کسی توجه نمی کند. ما هفته دیگر بازی داریم اما با این شرایط که ما حتی پول پرواز نداریم و به لحاظ غذا هم در مضیقه هستیم. قراردادهای تیم ما اصلاً قابل گفتن نیست و به نظرم اگر یک روز قرارداد بازیکنان ما منتشر شود همه مردم خنده شان می گیرد که بازیکنان با این شرایط در لیگ برتر بازی می کنند.

دروازه بان تیم ماشین سازی در پاسخ به این پرسش که تا به امروز چند درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است، مطرح کرد: 20 درصد از مبلغ های خنده دار قراردادمان را گرفتیم. کل تیم ما با 5 میلیارد بسته شده و اگر بخواهند 10 درصد قراردادمان را بدهند در کل می شود 500 میلیون تومان برای تمام تیم که اصلاً پولی نیست.

با وجود اینکه گفته می شود تیم ماشین سازی نیاز به تقویت دارد اما بازهم به نظر می رسد بازیکنانی مثل پیمان بابایی از این تیم جدا خواهند شد و با این شرایط شرایط سختی برای نیم فصل دوم دارید. اسلامی در واکنش به طرح این موضوع گفت: با این شرایط بازیکن از لحاظ مالی اگر دلخوشی نداشته باشد می تواند قراردادش را فسخ کند و به تیم دیگری برود. پیمان بابایی شرایطش فرق دارد ولی سایر بازیکنان هم پیشنهادات خیلی خوبی از تیم های لیگ یکی دارند که وسوسه انگیز است. باز هم می گویم این تیم حیف است. کادرفنی ما خیلی زحمت می کشد. ان شاءالله مالک باشگاه هم عین تراکتور به ماشین سازی نگاه کند.

وی در مورد اینکه نگاه ها به تراکتور و ماشین سازی متفاوت است، بیان نمود: این موضوع وجود دارد. ما هم به هر حال هوادار داریم و ماشین سازی اولین تیم غرب کشور است و هواداران خیلی خوبی دارد، من می خواهم حداقل 10، 15 درصد توجهی که به تراکتور می شود را به ما کنند.

دروازه بان تیم ماشین سازی در ادامه توضیح داد: کل تیم ما با 5 میلیارد بسته شده و این مبلغ پول قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است. ما به همین هم راضی هستیم. همین الان سه میلیارد به تیم تزریق کنند اگر تیم در لیگ برتر نماند هر چه می خواهید به من بگویید. اگر 15 درصد نگاهی که به تراکتور می شود را به ما کنند، صد درصد در لیگ برتر می مانیم. در صورتی که تیم ما به لحاظ شکل بازی و فنی مقابل تیم های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس خیلی خوب بوده و فقط به خاطر اتفاقات و بی تجربگی نتیجه را مقابل آن ها واگذار کردیم. خدا را شکر تیم مان بهتر شده و امیدواریم این فرایند ادامه پیدا کند. اگر می خواهند تیم پیروز شود باید به تیم کمک کنند. الان خیلی از بازیکنان پول تو جیبی ندارند و شرایط سختی دارند. من به عنوان کاپیتان حرف می زنم و می خواهم هواداران بدانند تیم ما مظلوم است. اگر در هفته های قبل هم به تیم پول تزریق می کردند بازیکنان دلگرم می شدند.

اسلامی در پایان گفت: ما هیچ کسی را نداریم، فقط بیات با هزینه خودش کار می کرد که او هم دلسرد شده است. ما اکنون در تهران هستیم و پول بلیت نداریم که به تبریز برگردیم. یعنی باشگاه حتی نمی تواند بلیت تهیه کند تا به تمرینات برگردیم. مسئولان باشگاه و استاندار به فکر تیم باشند، ماشین سازی بازیکنان خوبی دارد و با هزینه خیلی کم می تواند در لیگ برتر بماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1446

به "اسلامی: مالک باشگاه 15 درصدِ توجه به تراکتور را به ماشین سازی کند، پول بلیت نداریم به تمرینات برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: مالک باشگاه 15 درصدِ توجه به تراکتور را به ماشین سازی کند، پول بلیت نداریم به تمرینات برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید