النصر دنبال جنگ روانی است، فقط یک بازیکن بالای 3 میلیارد گرفته است

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از گل محمدی سرمربی تیم و بازیکنان تیم داشته باشم که با غیرت خود حماسه آفریدند و دل این همه ایرانی را شاد کردند. به جز پرسپولیسی ها، در این شرایط دل مردم ایران شاد شد. این بردهای پیاپی را به همه مردم تبریک می گویم.

النصر دنبال جنگ روانی است، فقط یک بازیکن بالای 3 میلیارد گرفته است

وی درباره سرعت بالای هماهنگی بازیکنان جدید با پرسپولیس گفت: گل محمدی درخواست هفت بازیکن جدید داشت و ما در سه، چهار روز این بازیکنان را خرج کردیم. یحیی کاری کرد کارستان و پنج نفر از آنها را فیکس بازی داد. یکی از ویژگی های این بازیکنان این بود که عشق عجیبی به پرسپولیس داشتند. باشگاه های صنعتی پیشنهادات بالایی به آنها می دادند ولی این بازیکنان شرایط پرسپولیس را پذیرفتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیح داد: خدا را شکر توانستیم رو سفید شویم. به نظرم آقایحیی به اینها اعتماد کرد و مزد اعتمادش را گرفت. در جذب بازیکنان جدید اصلاً ولخرجی نکردیم.

رسول پناه تاکید نمود: قرارداد تمام بازیکنانمان زیر 3 میلیارد است و فقط یک نفر 3 میلیارد و 700 میلیون تومان گرفته است. همه چیز شفاف است. وقتی حامد لک و آل کثیر را گرفتیم چقدر به ما انتقاد شد بخصوص برای حامد لک ولی الان شاهد هستید یکی از بهترین دروازه بان های آسیا است. آل کثیر هم حماسه آفریده است.

وی از بازیکنان سابق پرسپولیس که از این تیم جدا شدند تشکر کرد و درباره سرمربی این تیم گفت: گل محمدی نشان داد در کلاس مربیگری صاحب سبک است. او از خانواده پرسپولیس است و خارجی هم نیست. یحیی از جنس و خانواده پرسپولیس بود و باعث افتخار این باشگاه هم شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس از محرم نویدکیا سرمربی سپاهان هم به خاطر تبریک به پرسپولیس تشکر کرد و اضافه کرد: ولی متاسفانه از دیگر باشگاه ها پیامی نیامد. البته شاید زود باشد. بردهایی که ما داشتیم حکم فینال داشت. در ملاقات با الشارجه پرسپولیس چنین بازی ای انجام نداده بود. بازی با السد هم شرایط سختی بود. من خودم در استادیوم بودم.

رسول پناه درباره احتمال جدایی شجاع خلیل زاده از این تیم بعد از انتها مرحله نیمه نهایی آسیا تاکید نمود: بازیکنان پرسپولیس را همه می خواهند و آنها را روی هوا می زنند. پرسپولیس دارد آقایی می نماید. ولی این بازیکنان به عشق پرسپولیس و طرفدار مانده اند. تمام بازیکنان پرسپولیس ارزشمند هستند. شجاع بعد از نیمه نهایی از پرسپولیس جدا نمی گردد و این خبر صحت ندارد. بعد از بازگشت تیم به تهران، محبتشان را جبران می کنیم. مطمئن باشید بازیکنان خواهند ماند و قدرشان را می دانیم و فداکاری هایشان را جبران می کنیم.

وی در مورد پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ گفت: ما برانکو را دوست داریم. برانکو گردن پرسپولیس حق دارد. او مربی پیروزی بوده است. اگر می خواستیم پرداختش را عقب اندازیم می توانستیم این کار را انجام بدهیم ولی دغدغه طرفداران پرداخت پول برانکو بود. از حدود 2 میلیون دلار جریمه برانکو و دستیارانش، حدود یک تا یک میلیون و صد هزار دلار را پرداخت کردیم.

سرپرست پرسپولیس تاکید نمود: در چند روز آینده طرفداران خبر خوبی می شنوند. بیشتر پول برانکو تامین شده است و فرمول پرداختش را پیدا نموده ایم. در این زمینه اطلاع رسانی می کنیم.

رسول پناه اظهار کرد: سعی می کنیم پول برانکو پرداخت گردد. شرایط را اولویت بندی کردیم. می توانستیم پول برانکو را زودتر بدهیم ولی اولویت به تقویت و تمرکز روی تیم بود. کار درستی کردیم و الان نتیجه گرفتیم.

وی در مورد کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: آنها به موقع پول دادند و به تمام تعهدشان عمل کردند. یک بانک هم اسپانسر ما است که به پرسپولیس در این اوضاع مالی یاری کردند. الان تماشاگر نداریم و تا تماشاگر نباشد درآمدزایی نمی گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش آسیایی باشگاه به خاطر برد در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: آنها در دو مرحله پاداش را می دهند. یکی بعد از مرحله یک هشتم و یکی بعد از فینال. برد در هر بازی 50 و هر مساوی 10 هزار دلار پاداش دارد. صعود بابت هر مرحله هم 100 تا 150 هزار دلار پاداش دارد. تا الان حدود 760 هزار دلار نصیبمان شده است. مسئله این است که این پول را خیلی سریع به حساب ما نمی ریزند. به کنفدراسیون نامه زدیم ولی آنها به کمیته های مختلف نامه می زنند. مشکل عظیم ما، تحریم است. آنها می گویند پول را به باشگاه پرسپولیس می دهیم اما الان تحریم هستیم ولی اگر مثل سال قبل باشد باید به سفارت ایران در مالزی بدهند که این زمان می برد و ساده نیست.

رسول پناه درباره احتمال تسویه حساب مطالبات بین المللی به وسیله این پاداش شبیه به کاری که استقلال در پرونده پروپئیچ انجام داد، گفت: ما منتظر پاسخ نامه AFC هستیم. کنفدراسیون می گوید پول را فقط به باشگاه پرسپولیس می دهیم. باید فرمولی پیدا کنیم تا پول منتقل گردد. پاداش بازیکنان را تا حد ممکن پرداخت کردیم و از پولی هم که بیاید به بازیکنان می دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در قرارداد بازیکنان پرسپولیس آپشن پاداش قرار گرفته است؟ گفت: بله این آپشن ها هست. فکر می کنم این پول دو سه ماه طول بکشد به دستمان برسد ولی سهمی از آن به بازیکنان می رسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به پاداش 100 هزار ریالی (واحد پول عربستان) به بازیکنان النصر در صورت شکست پرسپولیس، گفت: عربستان کشور پادشاهی است و مشکل تحریم ندارد. الان دلار 30 هزار تومان است ولی آنجا این اتفاق نمی افتد.

رسول پناه که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، سپس با اشاره به قدرت تیم النصر عربستان، سرمربی و بازیکنان مطرح و گران قیمت این تیم را تک تک نام برد و افتخاراتشان را برشمرد. وی سپس ادامه داد: نظرم این است پرسپولیس با این روحیه بالا و با مربی خوشفکری و بازیکنانی که دارد، قهرمان آسیا می گردد. خیلی به این تیم خوشبین هستم. هر یاریی از دستمان بر بیاید برای تقویت تیم انجام می دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط محمد نادری اظهار کرد: هفته گذشته تماس گرفتم که این بازیکن گفت مسافرت هستم و بعد از بازگشت با هم به توافق می رسیم. مسئله ای نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا با جدایی بازیکنان این تیم در صورت داشتن پیشنهاد موافقت می گردد؟ گفت: در قرارداد بازیکنان بندهایی هست که می توانند جدا شوند. قبول دارم پول های کلانی می دهند ولی مهمترین قضیه عشق به پرسپولیس است و قطعاً می مانند. ما هم هرکاری از دستمان بر بیاید برایشان انجام می دهیم.

رسول پناه در مورد مسائل مدیریتی باشگاه استقلال و اینکه گفته می گردد دخالت وزارتخانه عامل این مسائل است، یادآور شد: واقعاً وزارتخانه دخالتی نداشت و همه چیز به هیات مدیره بستگی دارد. برای خود ما در بحث مدیرعامل قبل و کارگزار باشگاه، نظر فقط نظر هیات مدیره بود و وزارت دخالت نکرد. اگر پیروز شدیم هیات مدیره خوب کار نموده است. اینکه به وزارت ورزش منتسب می نمایند، دروغ است. ما حتی یک ریال هم یاری نگرفتیم. اگر کسی سند دارد بیاورد. برای استقلال هم آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم از این بحران خارج گردد.

وی در مورد جنجال شادی گل عیسی آل کثیر بعد از گلزنی به پاختاکور و شیطنت رسانه های کشورهای عربی گفت: تیم های کشورهای عربی استاد جنگ روانی هستند. آنها دنبال فراهم کردن مقدمات یک جنگ روانی هستند ولی بازیکنان و کادر فنی ما وارد این بازی روانی نمی شوند. آنها می دانند به پرسپولیسی خورده اند که روحیه بالایی دارد. دارند این جنگ را ایجاد می نمایند تا از روحیه پرسپولیس کم نمایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تهدید گل محمدی به جدایی از این تیم قبل از آغاز لیگ قهرمانان اظهار کرد: یک سوء تفاهم بود که برطرف شد. یحیی را حفظ می کنیم. او یک مربی صاحب کلاس است. یحیی زیر فشار شدیدی بود چون نزدیک بازی های آسیایی بود و بازی تدارکاتی نداشتیم. شرایط جذب برخی از بازیکنان هم سخت بود. همواره پشت یحیی هستیم و به او افتخار می کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب مهاجم دیگر به جز عیسی آل کثیر، گفت: منتظر درخواست سرمربی هستیم. اگر سرمربی بازیکن جدید بخواهد آن را اعمال می کنیم. دخالتی در کار فنی نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1193

به "النصر دنبال جنگ روانی است، فقط یک بازیکن بالای 3 میلیارد گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "النصر دنبال جنگ روانی است، فقط یک بازیکن بالای 3 میلیارد گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید