کوشش فدراسیون فوتبال برای کاهش جریمه های کنفدراسیون آسیا

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه های جداگانه ای عملکرد کمیته صدور مجوز حرفه ای در اعلام اسامی باشگاه های استقلال تهران، پرسپولیس و گل گهر سیرجان را اشتباه دانست و تا امروز دوشنبه فرصت پاسخگویی برای این باشگاه ها قائل شد.

کوشش فدراسیون فوتبال برای کاهش جریمه های کنفدراسیون آسیا

راستی آزمایی AFC از مدارک ارسالی اقتصادی و حقوقی این باشگاه ها باعث شده تا خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جدی تر از همواره گردد.

همین موضوع باعث تشکیل جلسه فوری به وسیله شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون در آدینه گذشته با مدیران عامل سرخابی ها و سعید عباسی و داریوش مصطفوی رؤسای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای شد. خروجی این نشست به راهروهای وزارت ورزش کشید تا مصطفوی به همراه مجید صدری و مصطفی آجورلو بتوانند مدارکی برای شفافیت اقتصادی و تسویه پرونده های بین المللی خود ارائه دهند.

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا شرحات مربوط به نحوه اعطای مجوز موقت به استقلال و پرسپولیس را از کمیته مستقل صدور مجوز حرفه ای خواسته تا آنها روال کاری خود را شرح دهند.

فدراسیون فوتبال برای اینکه با هرگونه جریمه انضباطی بابت دخالت در آرای کمیته صدور مجوز حرفه ای روبرو نگردد تمام مسائل را به خود باشگاه ها سپرده است تا آنها پاسخ لازم را به صورت مستقل ارائه دهند.

عزیزی خادم از مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه ای و امور بین الملل فدراسیون خواسته تا نامه مربوط به چگونگی اعطای مجوز حرفه ای به باشگاه ها را طوری تنظیم نمایند که در نهایت فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت غرامت بابت مغایرت با راستی آزمایی AFC نگردد.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد اگر فدراسیون فوتبال ایران در امور مربوط به مجوز حرفه ای باشگاه ها دخالت داشته یا در ارسال مدارک، تخلفی نموده باشد با جریمه های سنگینی روبرو می گردد و می تواند سازمان لیگ فوتبال ایران را نیز در صورت تکرار تخلفات با جریمه های بسیار سنگین تر روبرو کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1911

به "کوشش فدراسیون فوتبال برای کاهش جریمه های کنفدراسیون آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش فدراسیون فوتبال برای کاهش جریمه های کنفدراسیون آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید