سفر به آمریکا: عجیب ترین موزه های دنیا

به گزارش مجله تور یک روزه، شاید شما موزه های مشهور دنیا را بشناسید اما اگر قصد دارید سال جاری سری به موزه های دنیا بزنید، بهتر است مکان های جدید را تجربه کنید. در این مقاله چند موزه عجیب و کمتر شناخته شده را به شما معرفی می کنیم.

سفر به آمریکا: عجیب ترین موزه های دنیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

موزه ملی خردل، میدلتون، ویسکانسین

موزه ملی خردل در قلب شهر میدلتون در ویسکانسین آمریکا قرار گرفته است. در این موزه انواع سس خردل به نمایش گذاشته شده است و در فهرست موزه های عجیب دنیا قرار گرفته است. این موزه را باری لونسون تاسیس نموده است که معاون سابق دادستان کل ویسکانسین بود. او از سال 1986، زمانی که از شکست تیم محبوب بیس بال خود، بوستون رد ساکس در مسابقات دنیای بسیار اندوهگین شد، شروع به جمع آوری کلکسیونی از خردل کرد. او از چند شیشه خردل شروع کرد و اکنون در کلکسیون او بیش از 5300 شیشه خردل، از بیش از 60 کشور دنیا وجود دارد که همراه صدها نمونه از آن تاریخچه استفاده از این ماده را به تصویر کشیده است. این موزه در 6 آوریل سال 1992 ابتدا با نام مانت هوریب شروع به کار کرد و در سال 2000 به مغازه ای عظیم تر که روبروی مغازه خود بود، نقل مکان کرد و در نهایت در نوامبر سال 2009 به میدلتون آمد و نامش را به موزه ملی خردل تغییر داد.

ورود به این موزه رایگان و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 5 بعدازظهر است. در این موزه می توانید از این خردل ها خریداری کنید. نصف مساحت موزه به فروش خردل اختصاص یافته است و می تواند از انواع مختلف آن به صورت رایگان بچشید. حتی می توانید به صورت اینترنتی نیز خردل سفارش دهید. خردل های این موزه تنوع گسترده ای دارند؛ مانند خردل میوه ای، خردل فلفلی و خردل شیرین.

موزه بین المللی اشیا ناشناس فضایی، راسول، نیومکزیکو

راسول در نیومکزیکو تاریخی خارق العاده و طولانی در خصوص چیزهای غیر قابل شرح و اتفاقات عجیب و غریب دارد، پس تعجبی ندارد که چنین موزه ای در این مکان وجود داشته باشد. بازدیدنمایندگان می توانند در این موزه اشیای عجیبی ببینند که به گفته وب سایت موزه، صندلی موزه را در قسمت مهم اشیای فضایی حفظ نموده اند. کسانی که به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص اشیای فضایی و دیگر چیزهای موجود در این موزه هستند می توانند به کلکسیون گسترده موزه برای تحقیقات دسترسی داشته باشند. اما اغلب افرادی که از این موزه بازدید می نمایند، فقط از روی کنجکاوی به آن سر می زنند. این موزه از شروع کار خود تا به امروز دو بار به مکانی عظیم تر نقل مکان نموده است.

موزه زباله، هارت فورد، کانکتیکات

مساحت موزه CRRAT زباله در هارت فورد کانکتیکات 608 متر مربع بوده و تقریبا بیشتر فضای آن را زباله پر نموده است. بازدیدنمایندگان می توانند بازدید خود را از معبد زباله شروع نموده و سپس از اشیایی که در آن جا به نمایش گذاشته شده اند و کلکسیونی از زباله ها هستند، دیدن نمایند که اگر بخواهیم بیشتر دقیق باشیم باید به آن مدیریت مواد بگوییم. در این موزه به کسانی که بیشتر کنجکاو هستند اجازه داده می گردد که از نزدیک بازیافت واقعی را تماشا نمایند. چون مرکز بازیافت آن داخل همین مجموعه قرار گرفته است. چه کسی می تواند از تماشای این موزه کثیف سرباز زند؟

موزه بین المللی جاسوسی در واشنگتن

موزه بین المللی جاسوسی با مساحتی بالغ بر 6317 مترمربع در قلب واشنگتن قرار گرفته و به نمایش ابزار و تجهیزات جاسوسی اختصاص داده شده است. اگر به این موزه رفتید، چند چیز است که نباید دیدن آن ها را از دست بدهید؛ یکی از آن ها یک ماجراجویی جاسوسی زنده است که شما را نیز به واکنش و همکاری در آن وا می دارد، و دیگری اشیایی است که متعلق به بخش کاملا شیطانی روش های جاسوسی مربوط به بیش از 50 سال شرارت، برگرفته از فیلم های جیمز باند است. علاوه بر این ها در این موزه می توانید صدها گجت جاسوسی مختلف، ابزارهای تله های پنهانی و سلاح های مخفی که هرگز نده اید را تماشا کنید.

موزه داروخانه نیواورلئان، نیواورلئان، لوئیزیانا

موزه داروخانه نیواورلئان مملو از قفسه هایی است که پر از عطرها و لواز آرایش قدیمی، داروی چشم زخم، انواع بطری های دارویی، ابزار جراحی و ... هستند. این موزه در قلب یک محله فرانسوی در نبش خیابان سنت لوییس و تولوز قرار گرفته است و در نگاه اول شبیه دیگر مغازه های قدیمی به نظر می رسد. اما وقتی قدم به داخل این مغازه می گذارید، فضای آن شما را به گذشته و مغازه های قرن 19 میلادی می برد. بعد از گذراندن چند ساعت در این موزه شاید بعضی شیوه و درمان های پزشکی گذشته به نظرتان وحشتناک و غیر قابل اعتماد بیاید.

موزه دادگاه قدیمی مونرو، مونروویل، آلاباما

هواداران رمان محبوب کشتن مرغ مقلد شاید اگر وارد موزه دادگاه قدیمی مونرو در آلاباما شوند، بترسند. این دادگاه که اکنون به موزه تبدیل شده است، دقیقا همان دادگاهی است که در فیلم ساخته شده برگرفته از این رمان، در سال 1962 نمایش داده شد. در سال 1962 کارگردان های هالیوودی صحنه دادگاه را دقیقا به همان شکل اصلی و با تمامی جزییات در کالیفرنیا ساختند. این موزه آثار نویسنده مشهور جنوبی دیگری را که یکی از فیلم های آن ترومن کاپوتی است، در خود جای داده است. در این موزه آثار مربوط به دوران کودکی و زندگی کاپوتی مانند مجموعه ای از عکس های خانوادگی وجود دارد که تا به حال ندیده اید.

موزه جاروبرقی، سنت جیمز، میسوری

بازدید از موزه جاروبرقی در سنت جیمز واقع در میسوری، یک سفر واقعی و منحصربه فرد به تاریخ خانه داری است. هیچ جای دیگری را در آمریکا نمی توانید پیدا کنید که زیر یک سقف 600 جاروبرقی وجود داشته باشد که قدمت آن ها به بیش از 100 سال برسد. بازدید از این موزه واقعا یک تجربه منحصربه فرد است چون حتی جاروبرقی های مشهور نیز در آن به نمایش گذاشته شده اند.

موزه توپ نقره ای، پارک اسبری، نیوجرسی

موزه توپ نقره ای که در پارک اسبری نیوجرسی قرار گرفته است ادعا می نماید که پایتخت پین بال دنیا است و به نظر می رسد که بازدیدنمایندگان این مطلب را در سایت تریپ ادوایزر نیز تایید می نمایند. در این موزه چندین دستگاه پین بال وجود دارد که قدمت بعضی از آن ها به سال 1950 می رسد. دیدنی ها و صداهای این موزه جالب و هیجان انگیز هستند و اغلب افرادی که یک بار از آن بازدید نموده اند، چندین بار دیگر به این موزه برمی گردند تا چیزهایی را تجربه نمایند که دفعه قبل نتوانسته اند با آن ها بازی نمایند. اشیای این موزه فقط برای تماشا کردن نیستند، بازدیدنمایندگان می توانند با تمامی این دستگاه ها بازی نمایند!

موزه ملی تاریخ مراسم خاکسپاری، هوستون، تگزاس

آیا تا به حال در خصوص تاریخ صنعت خدمات مراسمات خاکسپاری فکر نموده اید؟ پس اگر به موزه ملی تاریخ صنعت مراسم خاکسپاری در هوستون بروید، شگفت زده می شوید. در این موزه همه چیز از تشییع جنازه رییس جمهور سابق آمریکا تا جزییات و تاریخچه مومیایی کردن، به نمایش گذاشته شده است. بازدیدنمایندگان هم چنین می توانند مجموعه ای از نعش کش های کمیاب تاریخی مانند کالسکه ای که مربوط به قرن 19 میلادی است را ببینند. تمامی روزهای هفته برای بازدید از این موزه روز مناسبی است چون طبق گفته سایت این موزه، هر روز زندگی روی زمین، روز خوبی است.

موزه آثار هنری بد، سامرویل، ماساچوست

موزه های هنری مشهور زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که بازدیدنمایندگان می توانند در آن جا شاهکارهای هنری زیبا را ببینند. اما تنها یک موزه آثار هنری بد وجود دارد که آن هم در سامرویل قرار گرفته است. در این موزه چندین اثر هنری واقعا بد وجود دارد؛ از نقاشی منظره تا پرتره. در این موزه برای هرکسی چیزی وجود دارد که او را از موزه آثار هنری بد متنفر کند!

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1345

به "سفر به آمریکا: عجیب ترین موزه های دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: عجیب ترین موزه های دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: عجیب ترین موزه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید