سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC، رایزنی ها جواب می دهد؟

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد یکشنبه شب گذشته، پس از مشاوره با بعضی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی با وزیر ورزش پیشنهاد داد نمایندگان چهار باشگاه ایرانی برای ارائه نظرات خود و طرفداران پرشماری که دارند راهی مالزی شده و با مقامات ارشد کنفدراسیون رایزنی و ملاقات نمایند.

سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC، رایزنی ها جواب می دهد؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

این پیشنهاد انصاریفرد با استقبال سلطانی فر همراه بود و وزیر ورزش از مدیر عامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری نماید.

مدیرعامل پرسپولیس در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسوولان فدراسیون نیز خواستار آن شد که به کنفدراسیون اعلام گردد این چهار تیم خواستار مذاکره با مسوولان ارشد کنفدراسیون هستند. این خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد که با آن موافقت شده است.

دبیر فدراسیون فوتبال و مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی ها و انتقال دغدغه ها به سران کنفدراسیون احتمال زیاد امشب راهی مالزی می شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 652

به "سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC، رایزنی ها جواب می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مدیران عامل چهار تیم ایرانی به AFC، رایزنی ها جواب می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید