واکنش پیشکسوت استقلال به حذف سرخابی ها از آسیا: AFC بهترین کمک را به فوتبال ایران کرد

به گزارش مجله تور یک روزه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از آسیا می تواند در آینده به فوتبال ایران کمک کند.

واکنش پیشکسوت استقلال به حذف سرخابی ها از آسیا: AFC بهترین کمک را به فوتبال ایران کرد

حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: AFC چندین سال است به ما می گوید مواردی را که می خواهیم، درست کنید، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. نمی دانم مقصر چه کسی است، ولی برترین کمکی که می توانست به فوتبال ایران شود، حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بود تا به خودمان بیاییم و همینطور پیش نرویم. لیگ برتر هر فصل به پایان می رسد، بدون اینکه کیفیت لازم را داشته باشد.

وی افزود: کدام تیم ایرانی پس از استقلال و پاس در آسیا قهرمان شده اند که ناراحت باشیم چرا به آسیا نرفته ایم؟ الهلال عربستان تیمی بود که برای قهرمانی آسیا ساخته شد. آنها دو بازیکن خارجی آوردند که 80 درصد پیروزی های تیم شان را به دست آوردند، آن وقت تیم استقلال که قصد داشت برای بازی با الهلال به دبی برود، بازیکنش پای پرواز ناز می کند و نمی رود! بازیکن با خواهش مدیرعامل به دبی رفت، ولی بهتر بود آن بازیکن را بیرون می کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر دارم قرار بود استقلال برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود. شبانه با خواهش به یکی از دوستان ما زنگ زدند تا از نمایشگاه او پول بردارند و به بازیکنی بدهند. با توجه به اینکه بامداد بود دزدگیرها را قطع کردند تا صدایی پخش نشود. وقتی پول را گرفتند، پس ندادند تا بدهی دیگری اضافه شود! مگر آن بازیکن مسی بود که این کارها را کردند؟! اعتقاد دارم حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا برترین فرصت برای فوتبال ما خواهد بود تا تکانی به خودش بدهد.

روشن در مورد برتری 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان و صدرنشینی این تیم گفت: خدا را شکر که هوادار فعلاً دلش خوش است و نفسی می کشد. به فرهاد مجیدی گفتم حفظ این تیم سخت است. وقتی از من درباره تیم امسال سؤال کردند پاسخ دادم استقلال قهرمان شود یا دوم، مهم نیست، مهم حفظ بازیکنان برای فصل آینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1994

به "واکنش پیشکسوت استقلال به حذف سرخابی ها از آسیا: AFC بهترین کمک را به فوتبال ایران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پیشکسوت استقلال به حذف سرخابی ها از آسیا: AFC بهترین کمک را به فوتبال ایران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید