سبک زندگی، در دبیرخانه شهر اسلامی مورد توجه قرار می گیرد

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به شروع به کار دبیرخانه شهر اسلامی، اضافه کرد: مفاهیم عناصر شهر اسلامی و سبک زندگی نیز در این دبیرخانه مورد توجه قرار می گیرد.

سبک زندگی، در دبیرخانه شهر اسلامی مورد توجه قرار می گیرد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهدی جمالی نژاد در مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی، با بیان این که شهر مانند موجودی زنده، رشد می نماید و بیمار می گردد، اضافه نمود: بعضی از شهرها، درصورت مورد توجه قرار نگرفتن، می میرند، در حالی که بعضی شهرها فعال و پویا بوده و نشاط و شادابی در بین شهروندان آن نیز قابل مشاهده است.

وی اضافه نمود: شهرهایی نیز هستند که دیگر نامی از آن ها باقی نمانده است؛ در مقابل، شهرهایی وجود دارد که همیشه پویا و زنده هستند.

وی با بیان این که شهرهای سالم، بهترین شهرها هستند، اظهار کرد: زمانی شهرهای سبز و دوستدار محیط زیست، سالمند، کودک و غیره در کشور مطرح شد که تمامی این عناوین، صندلی ارزشمندی دارند.

جمالی نژاد با بیان این که در کنار معماری و کالبد شهری، توجه به روح شهر نیز امر بسیار مهمی است، گفت: تعامل شهروندان و سرمایه های اجتماعی، شهر را پویا می نماید.

وی اعلام کرد: میراث فرهنگی ما بسیار ارزشمند و قوی است، می توانیم بچه ها را از همان دوران کودکی با آن ها آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 653

به "سبک زندگی، در دبیرخانه شهر اسلامی مورد توجه قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک زندگی، در دبیرخانه شهر اسلامی مورد توجه قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید