طراحی سایت: سئو و ترافیک وب سایتتان را براحتی ارتقاء دهید!

به گزارش مجله تور یک روزه، همانطور که می دانید گوگل برای دارندگان وب سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا بیشترین ترافیک را به هر وب سایتی سرازیر می نماید.

یکی از راه های ارتقای وب سایت، توجه ویژه بر جستجوهای کاربران در فضای وب است، که البته توجیهات خاصی برای این مقوله وجود دارد. با بهینه سازی مطالب وب سایت می توان حجم عظیمی از کاربران را به وسیله شیوه های مختلفی فراخواند.

طراحی سایت: سئو و ترافیک وب سایتتان را براحتی ارتقاء دهید!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

از طرفی در این مقاله قصد داریم 7 راه دیگر ورود ترافیک را معرفی کنیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

1- قرار دادن پست در وبلاگ بصورت مهمان

اگرچه این کار بصورت مستقیم بر روی SEO تاثیر ندارد و نمی توان بر روی بک لینک آن حساب ویژه ای باز کرد اما بطور کلی حجم زیادی از کاربران را به وب سایت شما انتقال خواهد داد.

2- همکاری متقابل با سایر وبلاگ نویسان

با این همکاری درهای تازه ای به جهت ارتقای وب سایتتان باز خواهد شد. به این صورت که مطالب یکدیگر را با نام خود و بک لینک مناسب انتشار دهید ولی باید توجه کرد که در هر مطلب به اندازه کمی بک لینک داده گردد.

3- شبکه های اجتماعی را نباید فراموش کنید.

شما با شبکه های اجتماعی معمول همانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس آشنایی دارید. اما از الویت آنها باخبر هستید.

قاعدتا گوگل پلاس تاثیر مستقیم بر سئو شما خواهد گذاشت. در رده های بعدی به سراغ فیسبوک، توییتر و پینترست بروید. یادتان باشد نحوه گرفتن لینک از آنها در افزایش ترافیک و سئو تاثیر ویژه ای خواهد داشت.

4 -مطالبتان را در دایرکتوری هایی همانند Reddit به اشتراک بگذارید.

این دایرکتوری های مطالب وب سایت شما را همانند تابلو اعلانات به نمایش می گذارندو یادتان باشد این سایت های این چنینی با اسپمرها مقابله خواهند کرد. پس سعی کنید کیفلیت محتوای مطالب خود را افزایش دهید و دسته مرتبط با آن را پیدا کنید.

5- ایجاد یک فهرست ایمیل برای ارتباط مستمر با کاربران

شما می توانید از روش های مشابه نیز بهره ببرید و مثلا در ازای ثبت نام هر کاربر در فهرست ایمیل سایت، یک کتاب الکترونیکی رایگان به آن ها هدیه دهید. در این حالت می بینید که چگونه در مدت زمانی کوتاه، تعداد بسیار زیادی مشترک در فهرست خبرنامه وب سایت شما ثبت نام نموده اند.

6- با ثبت نام در انجمن های تبادل نظر، مخاصبان خود را بیابید.

اگرچه مدت زیادی از توسعه انجمن های تبادل نظر می گذرد؛ اما این نوع وب سایت ها همچنان یکی از برترین و محبوب ترین مکان ها برای افرادی است که قصد دارند در خصوص مباحث مختلف با دیگران مشورت نمایند. شما در انجمن های تبادل نظری آنلاین می توانید در خصوص موضوعات مورد نظر خود از دیگران نظرخواهی یا در مباحث دیگران شرکت کنید. سعی کنید انجمن های آنلاینی بیابید که امکان بازاریابی برای محتوای شما در آن ها وجود داشته باشد.

7- از فایل شیرینگ ها یاری بگیرید

یوتیوب یکی از زیرشاخه های بسیار مؤثر گوگل به شمار میرود و هر کاربر می تواند با ایجاد یک کانال در این پلتفرم، ترافیک قابل توجهی به محتوای خود جلب کند. علاوه بر این اگر ویدیوهای شما بازدیدنمایندگان زیادی داشته باشند، به وسیله برنامه گوگل ادسنس می توانید عایدی قابل توجهی نیز به دست آورید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1900

به "طراحی سایت: سئو و ترافیک وب سایتتان را براحتی ارتقاء دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سئو و ترافیک وب سایتتان را براحتی ارتقاء دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید