دفاع رومنیگه از شرایط قطر برای میزبانی جام جهانی

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس هیات مدیره بایرن مونیخ از میزبانی قطر برای جام جهانی 2022 قطر دفاع کرد.

دفاع رومنیگه از شرایط قطر برای میزبانی جام جهانی

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اشپیگل، شرایط حقوق بشر در کشور میزبان جام جهانی قطر همچنان باعث بحث و گفت وگو است. کارل هاینتس رومنیگه، رئیس هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ علیه تحریم مسابقات در سال آینده صحبت کرد و از حمایت اقتصادی هواپیمایی قطر از بایرن دفاع کرد.

در آخرین بازی های ملی برای انتخابی جام جهانی بحث تحریم این رقابت ها داغ بود. بازیکنان تیم های ملی متعدد در مقدماتی جام جهانی در اروپا به شرایط ضعیف حقوق بشر در قطر اشاره کردند. این مساله همچنین برای بایرن یک مساله حساس است. شرکت هواپیمایی قطر اسپانسر بایرن مونیخ محسوب می گردد و اکنون رئیس هیات مدیره بایرن مونیخ از این کشور دفاع کرد.

رومنیگه گفت: این حق بازیکنان است که نگرانی های خود را بیان نمایند. با این حال نظر ما این است که هر اتفاقی فقط به وسیله گفت وگو رخ می دهد و تحریم بی معناست.

آخرین بحث درباره حقوق بشر در قطر در وهله اول در خصوص شرایط کارگران مهمان است که در آستانه جام جهانی به این کشور اعزام شده اند. طبق تحقیقات گاردین انگلیس، بیش از 6000 کارگر مهمان از کشورهای آسیایی از زمان آغاز ساخت و ساز در قطر جان باختند. با این حال، گفته می گردد که اخیراً شرایط محلی بهبود یافته است. تغییر یک شبه اتفاق نمی افتد و زمان می برد. تجربه ما در پنج یا شش سال گذشته همکاری با هواپیمایی قطر نشان داده است که همه چیز به وسیله فوتبال و گفت وگو بهتر شده است.

اخیراً سازمان عفو بین الملل از فیفا خواست که فشار بیشتری به میزبان جام جهانی وارد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1514

به "دفاع رومنیگه از شرایط قطر برای میزبانی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع رومنیگه از شرایط قطر برای میزبانی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید