خبرنگاران سه طرح عظیم صنعتی در استان اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، اردبیل - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سه طرح عظیم صنعتی در این استان با مشارکت شرکت ایدرو راه اندازی می گردد.

خبرنگاران سه طرح عظیم صنعتی در استان اردبیل راه اندازی می گردد

رامین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: برای راه اندازی این سه طرح صنعتی مطالعات لازم از سوی شرکت ایدرو اجرا شده و در هفته آینده بحث های کارشناسی با مشارکت کارشناسان زبده برای تصمیم گیری نهایی انجام می گردد تا زمینه برای سرمایه گذاری این شرکت در استان اردبیل فراهم گردد.

وی با اشاره به ملاقات اخیر با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رایزنی درباره برطرف مسائل واحدهای راکد استان گفت: در این نشست مقرر شد ارز مورد احتیاج واحد فراوریی و صنعتی موتور سیکلت خلخال تامین گردد.

وی ادامه داد: با راه اندازی دوباره و بازگشت این کارخانه به چرخه فراوری زمینه اشتغال 120 نفر در خلخال فراهم می گردد.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای فعال استان اظهارداشت: برای واحدهای فعال ،تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص داده می گردد تا این واحدها با ظرفیت کامل فعالیت خود را ادامه دهند.

صادقی گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از فراوری و رونق واحدهای صنعتی انجام شد و این اقدام زمینه اجرای برنامه های مناسب در سال جهش مالی را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 57 واحد راکد به چرخه فراوری بازگشت، اضافه کرد: این واحدها با مسائل مدیریتی، حقوقی و بانکی روبرو بودند و با برطرف مشکل، دوباره فعال شدند.

در حال حاضر از مجموع 586 واحد صنعتی و فراوریی دارای پروانه بهره برداری در مناطق مختلف استان 460 واحد فعال و 126 واحد نیز بدلایل اختلاف شرکا ، افزایش قیمت مواد اولیه ،مشکل تامین سرمایه در گردش ،تغییر تکنولوژی فراوری و یا مشکل تامین مواد اولیه وارداتی متوقف ، راکد و از چرخه فراوری خارج هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1269

به "خبرنگاران سه طرح عظیم صنعتی در استان اردبیل راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه طرح عظیم صنعتی در استان اردبیل راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید