خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت نخست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است

به گزارش مجله تور یک روزه، مشهد- خبرنگاران- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: اولویت نخست کمیته های 13گانه ستاد خدمات سفر استان رعایت جامع و دقیق پروتکل های بهداشتی و نظارت جدی بر آن است.

خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت نخست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است

ابوالفضل مکرمی فر روز پنجشنبه در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 1400 بر آمادگی کمیته های این ستاد برای ایام نوروز پیش رو تاکید و بیان نمود: مسوولان کمیته های 13 گانه ستاد خدمات سفر در این نشست آمادگی خود را برای ارائه خدمات مناسب و موثر به زائران و گردشگران د خراسان رضوی تشریح کردند.

وی همچنین به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اجرای سفرهای ایمن و هوشمند اشاره و بیان نمود: رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی و برخورد با متخلفان در این چارچوب اولویت نخست است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این نشست به تشدید اقدامات نظارتی و فعالیت 150 ‬بازرس اشاره و بیان نمود: اقامت در حسینیه ها، مدارس و خانه های شخصی، اقامتگاههای دستگاههای اجرایی و چادرهای مسافرتی در طول ایام نوروزی ممنوع است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیگر سخنران نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز گفت: سفر به این استان در قالب تورهای گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی و اقامت صرفا در تاسیسات گردشگری مجاز و بلامانع است.

محمدصادق براتی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه در تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر همچون کمیته های حمل و نقل و خدمات شهری در حال اجرا است.

همچنین گزارش اقدامات اجرا شده از سوی مسوولان کمیته های 13گانه ستاد خدمات سفر در این نشست ارائه و تشریح شد.

خراسان رضوی با برخورداری از دو هزار و 700 واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این حوزه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1528

به "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت نخست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت نخست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید