خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران:شبنم قلی خانی بازیگر زن مشهور و کم حاشیه می گوید که برخی از بازیگران از عمد مردم را با رفتار خود تحریک می کنند.

خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !

شبنم قلی خانی بر این عقیده است که فساد در سینما وجود ندارد و اگر وجود دارد خیلی کم است و مانند سایر شغل هاست ! شبنم قلی خانی درباره بازیگرانی که اقدام به افشاگری کرده اند گفته که آنها با توجه به شخصیت خودشان رفتاری را از برخی عوامل سینما دیده اند.شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. شبنم قلی خانی موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد. در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید.شبنم قلی خانی در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.

شبنم قلی خانی در این عقیده است که بازیگران با دست گذاشتن روی اعتقادات مردم و یا مسائل سیاسی مردم را تحریک به واکنش می کنند و از این طریق اقدام به کسب معروفیت و فالوور می نماند. ادعایی که امروز برای مردم تقریبا روشن شده که چه بازیگرانی بودند که با حاشیه حالا شاخ اینستاگرام شده اند و یا از ایران مهاجرت کرده اند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1806

به "خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید