تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مسابقات تنیس آزاد شرکت عمران شهر جدید سهند که به مناسبت احداث و افتتاح چهار زمین تنیس استاندارد با شرکت شش تیم از استان های آذربایجان شرقی و غربی در این شهر شروع شده بود با قهرمانی تیم تنیس شرکت عمران شهر جدید سهند به سرانجام رسید.

تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد

در این مسابقات راکت به دستان، به صورت دوره ای و در مدت دو روز رودرروی هم قرار گرفتند و پس از 32 مسابقه پایا پای در جریان دیدارهای انفرادی و دوبل، تیم های اول تا ششم این دوره از مسابقات شناخته شد.

آخرین دور این مسابقات که با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهرجدید سهند و تبریز برگذار شد، تیم تنیس شرکت عمران شهر جدید سهند متشکل از رضا شهبازی، وحدت قریشی، ارمین محمدیان فرد، مهدی عابدینی با مربیگری رضا کوجواری وسرپرستی اسکندر فتحی بدون باخت صاحب سکوی نخست قهرمانی شد.

تیم تبریز نیز با علی غفاری، مهدی اسدالله زاده، امین غفاری، سالار نیکنام با مربی گری و سرپرستی حبیب چرندابی به مقام دومین قناعت کرد و دو تیم مراغه و میاندواب به طور مشترک، سوم شدند؛ تیم های ایلخچی و بوکان نیز به ترتیپ رتبه های پنجم و ششم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگاران، سر داور این مسابقات نور الله طاهری بود و جوایز، کاپ و مدال های تنیس بازان برتر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و رییس و دبیر هیات تنیس استان و دیگر مسئولان توزیع شد.

بعد از خاتمه مسابقات نیز جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، تعدادی از مسئولان حاضر اقدام به دوچرخه سواری کردند و این اقدام با استقبال مردم روبرو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1121

به "تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید