تمریناتم را بطور مستمر با نظارت و کنترل کادر فنی پیگیری می کنم

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، بی تردید می توان امیر حسین زارع آزادکار جوان آملی تیم ملی را یکی از پدیده های کشتی ایران نامید. او که سال گذشته توانست در میادین مختلف داخلی و خارجی، حریفان نامدار و بزرگی را شکست دهد، نشان داد وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران، خالی از مدعی نیست و مدعیان سنگین وزن باید به او نیز به چشم یک کشتی گیر ششدانگ و باانگیزه بنگرند.

تمریناتم را بطور مستمر با نظارت و کنترل کادر فنی پیگیری می کنم

امیر حسین زارع، قهرمان امیدهای جهان، سال گذشته با دوبنده تیم بازار بزرگ ایران توانست در فینال لیگ برتر گنو پتریاشویلی قهرمان نامدار گرجستانی را شکست دهد. البته این سرانجام درخشش زارع نبود و وی چندی بعد در رقابتهای بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا، کار بسیار بزرگی انجام داد. این جوان آزادکار و آینده دار، توانست در این میدان بین المللی هم یکی پس از دیگری از سد رقبای عنوان دار و باتجربه خود بگذرد و به عنوان قهرمانی وزن 125 کیلوگرم برسد.

امیر حسین زارع که مدتی است به دلیل تعطیلی اردوهای تیم ملی تمرینات انفرادی خود را پشت سر می گذاشت در خصوص آخرین شرایط خود به خبرنگاران گفت: از همان زمان شیوع کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی از تهران به آمل بازگشتم و تمرینات انفرادی خودم را آغاز کردم. البته در این مدت بطور مستمر با اعضای کادر فنی تیم ملی در ارتباط بوده و هستم و حتی برخی اوقات با رفتن به شهرستان فریدونکنار، زیر نظر عباس حاج کناری یکی از مربیان تیم ملی هم تمرین کردم.

وی شرح داد: در طول این مدت که تمرینات اردویی تعطیل بود از هر فرصت و امکاناتی استفاده کردم تا آمادگی جسمانی و روحی خودم را حفظ کنم. طبیعتا چون با توجه به شرایط کرونایی نمی توانستیم با افراد مختلف تمرین کنیم، مدام به دل کوه و طبیعت می زدم و تمرینات بدنسازی را انجام می دادم. البته در این بین تمرینات کشتی را هم در دستور کار داشتم و با کارهای سرعتی و هجومی سعی در تقویت تمامی موارد کشتی و رفع نقاط ضعفم بودم.

نایب قهرمان المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین در خصوص رقابتهای لیگ کشتی هم گفت: ماههاست کشتی تعطیل بوده و بچه ها از تمرینات منسجم و حضور در میادین رسمی دور بوده اند. به همین دلیل امیدوارم تکلیف رقابتهای لیگ برتر هم زودتر مشخص شود و آزادکاران بتوانند ضمن کسب درآمد در این مسابقات، از نظر فنی هم با پیشرفت همراه شوند.

وی در سرانجام به شانس حضورش در بازیهای المپیک هم اشاره کرد و گفت: فدراسیون کشتی برای سپردن دوبنده تیم ملی به مدعیان، یک چرخه انتخابی را تدوین کرده که هر کشتی گیری بتواند امتیاز بیشتری کسب کند، صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. من هم سعی خواهم کرد تمریناتم را با جدیت دنبال کنم تا بتوانم در قالب چرخه انتخابی به موفقیت دست یابم و در نهایت یکی از ملی پوشان المپیکی ایران باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1158

به "تمریناتم را بطور مستمر با نظارت و کنترل کادر فنی پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمریناتم را بطور مستمر با نظارت و کنترل کادر فنی پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید