تصاویری بسیار زیبا از باغ های بوچارت در ونکوور!

به گزارش مجله تور یک روزه، باغ های بوچارت | The Butchart Gardens

باغ های بوچارت مجموعه ای از باغ های بی نظیر هستند که در نزدیکی ویکتوریا و جزیره ونکوور کانادا قرار دارند. این باغ ها با گیاهان و گل های فوق العاده زیبایی که دارند یکی از جاذبه های گردشگری کانادا هستند و سالانه بیش از میلیون بازدیدنماینده را به سمت خود جذب می نمایند. امروز می خواهیم در هوای گرم تابستانی سری به این باغ های سرسبز و زیبا بزنیم و در خصوص تاریخچه و قسمت های مختلف آن با شما صحبت کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تصاویری بسیار زیبا از باغ های بوچارت در ونکوور!

جهت دریافت خدمات اصول طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

داستان از کجا شروع شد؟

باغ های بوچارت در سال 1904 ساخته شده اند و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ونکوور کانادا به شمار می فرایند. این باغ ها مساحتی بالغ بر 22 هکتار را شامل می شوند و باغ های موضوعی مختلفی در این باغ ساخته شده است. جالب است بدانید که باغ های بوچارت در مکان سابق یک معدن سنگ آهک ساخته شده اند. این معدن متعلق به آر.پی. بوچارت بود. پس از تعطیلی معدن، همسرش به نام جنی بوچارت که علاقه زیادی به گل و گیاه داشت تصمیم گرفت در این مکان باغ گلی ایجاد کند. به مرور قسمت های بیشتری به باغ اضافه شد و این باغ سرسبز و زیبا شهرت زیادی پیدا کرد. البته تا اواخر دهه 30 خانواده بوچارت درهای باغ را به عموم مردم باز گذاشته بودند و هزینه ورودی از مردم دریافت نمی کردند. با واگذاری باغ های بوچارت به نوه خانواده، این باغ ها گسترش بیشتری پیدا کرد و به منبع درآمد سودآوری تبدیل شد.

باغ های بوچارت

شهرت جهانی باغ های بوچارت باعث شده هزاران نفر برای بازدید از این باغ ها به ونکوور بیایند. جالب است بدانید که باغ های بوچارت در لیست محوطه های تاریخی ملی کانادا هم قرار گرفته است. این باغ ها در تمام طول سال باز هستند و هر فصل تجربه ای بی نظیر و فوق العاده زیبا در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهند. حاصل کوشش های جنی بوچارت امروزه به یکی از بهترین و مشهورترین باغ های گل در جهان تبدیل نموده است. اگر با فرزندانتان به کانادا سفر نموده اید بازدید از باغ های گل بوچارت تجربه ای بی نظیر و سرگرم نماینده خواهد بود. وقتی وارد این باغ ها می شوید به شما نقشه و بروشورهای راهنما داده می گردد و می توانید خودتان در باغ پرسه بزنید و از گل ها و طبیعت سرسبز و زیبا لذت ببرید. فضای زیبای باغ و گونه های مختلف گل و گیاه برای بچه ها بسیار سرگرم نماینده خواهد بود و بار آموزشی خوبی هم خواهد داشت.

  • آدرس: 800 Benvenuto Avenue, Brentwood Bay, V8M 1J8

قسمت های مختلف باغ

باغ های بوچارت در مساحتی بسیار وسیع قرار گرفته و به مرور باغ های مختلفی به آن اضافه شده است. یکی از این قسمت ها باغ رز است که مجموعه ای بی نظیر از گونه های مختلف گل رز را در رنگ های مختلف به نمایش می گذارد. باغ ژاپنی، باغ ایتالیایی، باغ مدیترانه، باغ صخره ای و … از جمله قسمت های مختلف باغ هستند.

پرندگان

در حالی که خانم بوچارت به جمع آوری گل و گیاه مشغول بود آقای بوچارت هم که به پرندگان علاقه داشت به جمع آوری پرندگانی از سرتاسر جهان پرداخت. او محوطه های وسیعی برای نگهداری پرندگان ساخت و انواع پرنده زینتی مثل طوطی، طاووس و اردوک را به این باغ ها آورد.

چه زمانی به باغ های بوچارت برویم؟

باغ های بوچارت به گونه ای طراحی شده اند که در هر 4 فصل زیبا و بی نظیر هستند. در واقع حتی اگر در یک فصل مثلا تابستان به این باغ ها رفته باشید باز هم ضروری است در فصل های دیگر به ویژه پاییز هم سری به باغ های بوچارت بزنید. علاوه بر لذت بردن از فضای باغ و تماشای گیاهان باغ، در هر فصل برنامه های تفریحی و سرگرم نماینده متعددی برگزار می گردد.

  • بهار: مطمئنا در فصل بهار بیشترین تنوع گل و شکوفه را در این باغ ها مشاهده خواهید کرد. هزاران شکوفه گل رنگارنگ، جوانه های سبز درختان، برگ های تازه و خوشرنگ فضایی بسیار مسحور نماینده را به وجود می آورند. اگر از لحاظ زیبایی بخواهیم قضاوت کنیم فصل بهار بهترین فصل برای بازدید از باغ های بوچارت است. اما مطمئنا در فصول دیگر هم این باغ ها جذابیت خاص خود را دارند که در ادامه با هم می بینیم.
  • تابستان: در تابستان برنامه های آتش بازی و موسیقی زنده اجرا می گردد و بازدیدنمایندگان در کنار آن می توانند از رستوران ها و کافه های متعددی که در فضای باغ وجود دارد استفاده نمایند. برنامه های قایق رانی نیز یکی دیگر از فعالیت های مفرح و هیجان انگیز در این باغ هاست. نورپردازی های زیبایی که در طول شب در باغ روشن می گردد فضای بسیار رویایی و مسحورنماینده ای را در کل باغات به وجود می آورد.
  • پاییز: در فصل پاییز تنوعی از رنگ های زرد و نارنجی و قرمز باغ های بوچارت به فضایی فوق العاده تماشایی تبدیل می نماید. فصل پاییز بهترین زمان برای بازدید از باغ ژاپنی است. با توجه به اینکه در پاییز تعداد بازدیدنمایندگان کمتر می گردد باغبانان فرصت بیشتری برای هم صحبتی با بازدیدنمایندگان دارند و در این زمان می توانید اطلاعات بیشتر و کامل تری در خصوص گیاهان و گل های مختلف به دست بیاورید.
  • کریسمس: اگر در نیمه دوم سال قصد بازدید از باغ های بوچارت را دارید پیشنهاد ما هنگام کریسمس است. مراسم و جشن های مختلفی به مناسبت کریسمس و شروع سال نو در باغ های بوچارت برگزار می گردد که مطمئنا برای بازدیدنمایندگان جذاب خواهند بود. نورپردازی های زیبا، اسکیت روی یخ، آتش بازی و .. از جمله مراسم خاص کریسمس هستند.
  • زمستان: ممکن است فکر کنید بازدید از باغ فقط مخصوص فصول گرم سال است و در زمستان تماشای باغ هیچ لطفی ندارد. اما باید بدانید که با توجه به آب و هوای جزیره ونکوور، باغ های بوچارت در فصل زمستان هم بسیار زیبا و دیدنی هستند. حتی اگر شانس بیاورید و هنگام بارش برف به باغ ها بروید با فضایی رویایی و سپید پوش روبرو می شوید. مطمئنا قدم زدن در باغ زیر بارش برف تجربه ای فراموش نشدنی و منحصربفرد خواهد بود.

منبع: butchartgardens.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 809

به "تصاویری بسیار زیبا از باغ های بوچارت در ونکوور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری بسیار زیبا از باغ های بوچارت در ونکوور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید