تبریز، ترابی: می توانستیم با نتیجه بهتری مقابل ماشین سازی پیروز شویم، یک موقعیت گل هم به حریف مان ندادیم

به گزارش مجله تور یک روزه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده نموده بودیم، می توانستیم با نتیجه بهتری مقابل ماشین سازی پیروز شویم.

تبریز، ترابی: می توانستیم با نتیجه بهتری مقابل ماشین سازی پیروز شویم، یک موقعیت گل هم به حریف مان ندادیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مهدی ترابی بعد از رجحان یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده نموده بودیم، می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم. باید کوشش کنیم در بازی های بعد از موقعیت های خود بهره بهتری ببریم و پیروز به کسب پیروزی های پرگل تری شویم. بازی نخست در جام حذفی سخت بود و خدا را شکر در دقیقه 100 پیروز شدیم.

وی درباره تیم ماشین سازی تبریز هم گفت: به خوبی ماشین سازی تبریز را بررسی نموده بودیم و در طول بازی حتی یک موقعیت گلزنی به این تیم ندادیم. خدا را شکر در دقایق پایانی به هدف خود رسیدیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعلام ضربه پنالتی به صعود پرسپولیس در دقیقه 81 گفت: دوباره باید این صحنه را نگاه کنم تا دقیق تر در مورد آن صحبت کنم. ابتدا فکر می کردم پنالتی بوده است، اما شنیدم که بازیکن حریف پنالتی ننموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 419

به "تبریز، ترابی: می توانستیم با نتیجه بهتری مقابل ماشین سازی پیروز شویم، یک موقعیت گل هم به حریف مان ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، ترابی: می توانستیم با نتیجه بهتری مقابل ماشین سازی پیروز شویم، یک موقعیت گل هم به حریف مان ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید