برترین شهرهای ساحلی در سواحل مرکزی استرالیا

به گزارش مجله تور یک روزه، در این مقاله به معرفی برترین شهرهای ساحلی در سواحل مرکزی استرالیا می پردازیم تا در سفر تابستانی به سمت استرالیا در انتخاب ساحل دلخواهتان به شما یاری نموده باشیم. برای معرفی این موارد در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین شهرهای ساحلی در سواحل مرکزی استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

برترین شهرهای ساحلی

درست به فاصله 60 کیلومتری از شمال سیدنی (Sydney) و سواحل درخشان شرق استرالیا، شهرهای زیبا و رویایی سواحل مرکزی قرار دارند. شهرهایی که سالانه گردشگران بسیاری را برای موج سواری، ماهیگیری، شنا، قایقرانی و حتی پیاده روی و استراحت، به سوی خود جلب می نمایند. در ادامه به معرفی و آنالیز چند مورد از آن ها می پردازیم.

تریگال

تریگال (Terrigal) معروف ترین شهر ساحل مرکزی، برای سرگرمی و مسافرت است. کافه و غذاخوری های ساحل، فروشگاه های بین المللی، مرداب، تپه های شنی و دماغه مشهور اسکیلیون (Skillion) از مکان ها و جاذبه های گردشگری تریگال به تعداد می آیند. بعلاوه وجود تپه های شیب دار، منظره گسترده تری از شهر و اقیانوس آرام را فراهم آورده است.

آووکا

دره های سنگی و کاج های مطبق و بلند، منظره حیرت انگیزی را در آووکا (Avoca) پدیده آورده اند. به همین علت آخر هفته ها افراد بومی و غیربومی بسیاری از سیدنی به سمت آووکا روانه می شوند. نوشیدن قهوه در کافه های معروف، پارو زدن در اطراف تالاب، خرید از یکشنبه بازار و خوردن چیپس و ماهی ساحل، سرگرمیاتی هستند که در آووکا هواداران زیادی دارند.

ساحل کوپاکابانا و مک مسترز

ساحل بودی (Bouddi) یکی از اولین مکان هایی بود که در سال 1770 میلادی (1149ه.ش.) به وسیله کاپیتان و دریانورد معروف، جیمز کوک (James Cook)، کشف شد. افراد می توانند در شهرهای کوپاکابانا (Copacabana) و مک مسترز (Macmasters) به گشت وگذار پرداخته و از طبیعت بکر و دست نخورده ساحل بودی لذت ببرند. تماشای مهاجرت نهنگ ها در زمستان هم از جالب و دیدنی این شهرهاست. اما بودی در عین شگفتی و زیبایی، جریان های اقیانوسی قوی و خطرناکی دارد و برای همین به افراد توصیه می گردد زیاد از ساحل فاصله نگیرند.

اینترنس

شهر اینترنس (Entrance) در شمال سواحل مرکزی و ورودی دریاچه آرام و زیبای توگِرا (Tuggerah) قرار داشته و سرگرمیگاه مناسبی برای خانواده هاست. آبتنی و شنا ، قدم زدن در امتداد ساحل، نهار خوردن نزدیک دریاچه و خرید از بازارهای غیر سرپوشیده، از جمله فعالیت های موردعلاقه بازدیدنمایندگان هستند. علاوه بر این افرادی ساعت 30:3 بعدازظهر در پارک ملی یادبود، به پلیکان ها غذا بدهند.

در این مقاله فقط تعدادی از برترین شهرهای ساحلی به شما معرفی شده است. برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد ذکر شده، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1707

به "برترین شهرهای ساحلی در سواحل مرکزی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای ساحلی در سواحل مرکزی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید