برترین هتل های بدروم با پارک آبی

به گزارش مجله تور یک روزه، شهر زیبای بدروم، به علت سواحل زیبا، طبیعت بکر و تفریحات متنوع خود معروف است. در میان جذابیت های این شهر ساحلی، هتل هایی با پارک های آبی از جمله محبوب ترین انتخاب ها برای مسافران هستند.

برترین هتل های بدروم با پارک آبی

این هتل ها با ارائه امکانات تفریحی مناسب برای خانواده ها، به ویژه بچه ها، تجربه ای پر از هیجان و آرامش را ترکیب می نمایند. پارک های آبی بزرگ و مجهز در این هتل ها همراه با خدمات بی نقص و فضاهای لوکس، بدروم را به مقصدی ایده آل برای سفری خاطره انگیز و پرنشاط تبدیل نموده اند.

در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با برترین هتل های بدروم که دارای امکانات رفاهی عالی و پارک آبی هستند، آشنا شوید.

هتل کاستا مایا بدروم | Costa Maya Bodrum

هتل کاستا مایا بدروم از برترین هتل های بدروم است که تا اسکله تفریحی فقط 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای امکاناتی مثل استخر روباز با سکوی آفتاب گیر، اتاق های بزرگ با بالکن خصوصی، وای فای رایگان و دکوراسیون مدرن، مینی بار، بوفه صبحانه ترکی در رستوران و تراس تابستانی مجاور است.

بعلاوه پذیرش 24 ساعته، خدمات کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاه میلاس بدروم که در 35 کیلومتری هتل واقع شده است از دیگر امکانات هتل کاستا مایا بدروم است.

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز شهر بدروم تنها 50 متر از این هتل دورتر است و به قسمت های مختلف شهر می توانید به راحتی دسترسی داشته باشید.

هتل لابراندا | Labranda Tmt Bodrum

هتل لابراندا در 2.6 کیلومتری موزه بزرگ برج فرانسوی واقع شده است و از جمله برترین هتل های بدروم محسوب می شود.

این هتل دارای رستوران آلاکارته و اسنک بار در محل است و امکان استفاده از یک باشگاه تناسب اندام را دار و شامل پذیرش 24 ساعته، خدمات ترانسفر، وای فای رایگان، اتاق های با امکانات مناسب، استخر و بسیاری موارد دیگر است.

هتل لابراندا با آسیاب های بادی بدروم 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و دارای ساحل اختصاصی با 15 دقیقه فاصله تا هتل است. بعلاوه فاصله کوتاهی با موزه باستان شناسی زیر آب بدروم دارد.

اقامتگاه ساحلی بدروم | Bodrum Beach Resort

اقامتگاه ساحلی بدروم یک هتل 4 ستاره است که 1.9 کیلومتر تا آمفی تئاتر یونان فاصله دارد. این هتل دارای رستوران آلاکارته و اسنک بار در محل، پذیرش 24 ساعته، و امکان استفاده از مرکز تناسب اندام را برای مهمانان خود فراهم نموده است.

هتل ساحلی بدروم که 20 دقیقه پیاده تا مرکز شهر بدروم فاصله دارد، به دروازه میندوس نزدیک است و تنها 5 دقیقه پیاده روی تا Gumbet Hamam فاصله دارد. بعلاوه ساحل گامبت در نزدیکی هتل واقع شده است و می توانید در عرض چند دقیقه با ماشین به آمفی تئاتر شهر باستانی هالیکارناسوس برسید.

هتل یالیکاواک مارینا| Yalıkavak Marina

هتل یالیکاواک بدروم با 36 اتاق که متصل به یک مرکز خرید در بدروم است، از برترین هتل های بدروم و دارای پارک آبی است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و شما می توانید از یک روز آرام در ساحل لذت ببرید.

از امکانات این هتل می توان به اسپا با خدمات کامل، سونا، وان آبگرم، حمام ترکی، استخر روباز فصلی، رستوران، کافی شاپ، بار کنار استخر و بار سالن، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، باغ و تراس و پارکینگ رایگان است.

هتل ایزولینا بدروم | İsolina Bodrum

İsolina Bodrum واقع در شهر بدروم، 16 کیلومتر از باشگاه قایق بادبانی مارینا بدروم، اقامتگاهی با استخر روباز فصلی، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس ارائه می دهد. این ملک دارای یک بار و بعلاوه رستورانی است که غذاهای آمریکایی سرو می نماید. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است.

تمام واحدهای هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع دارند و اتاق های منتخب دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق ها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می نمایند.

ایستگاه اتوبوس شهرداری بدروم 14 کیلومتر و خیابان بار بدروم 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه Milas-Bodrum است که 27 کیلومتر از İsolina Bodrum فاصله دارد.

هتل مارمارا بدروم | The Marmara Bodrum - Adult Only

هتل مارمارا بدروم که بالای تپه واقع شده است، یک استخر روباز با چشم انداز 180 درجه ای از خلیج بدروم و جزیره کوس ارائه می نماید.

این هتل دارای امکاناتی مثل اسپا و مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، خدمات شاتل رایگان، اتاق هایی با Wi-Fi رایگان، اتاق های لوکس با مبلمان چوبی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و بالکن یا تراس خصوصی هستند.

بعلاوه در رستوران روباز هتل، ترکیبی از غذاهای بین المللی و ترکی در صبحانه، ناهار و شام به صورت آلاکارت سرو می شوند.

هتل مارمارا بدروم 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بدروم میلاس و 1 کیلومتر با قلعه بدروم فاصله دارد. به علاوه برای رفتن به ساحل، سرویس رفت و برگشت رایگان روزانه فراهم است که ساعت 11:30 حرکت نموده و 5:30 بعدازظهر به هتل برمی شود.

هتل تایتانیک بدروم

هتل 5 ستاره ساحلی تایتانیک بدروم از برترین هتل های بدروم و دارای 394 اتاق مجهز به امکانات عالی است.

از امکانات رفاهی این هتل می توان ساحل شنی در اطراف هتل، ترانسفر ساحلی رایگان هتل، موج سواری، صندلی های آفتاب گیر (شزلون)، کلوپ ساحلی رایگان در محل و کابانا (با هزینه اضافی)، خدمات درمانی در اسپا، پارک آبی، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و کلوپ رایگان بچه ها اشاره نمود.

بعلاوه صبحانه رایگان، 7 رستوران با انواع منوی نوشیدنی و غذا، 3 کافی شاپ، اسنک بار، 4 بار ساحلی و 11 بار در سالن، وای فای رایگان، سالن زیبایی، استخر بچه ها، استخر روباز فصلی، زمین تنیس در فضای باز و پارکینگ رایگان است.

هتل کفالوکا بدروم | Kefaluka Resort

هتل 5 ستاره کفالوکا بدروم با 4 استخر روباز و 384 اتاق با امکانات مجهز و عالی برای مهمانان، از برترین هتل های بدروم محسوب می شود.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای ویژه، نوشیدنی های خاص، امکان موج سواری، شاتل ساحلی رایگان، کابانا (با هزینه اضافی)، چتر و صندلی های آفتاب گیر، اسپا، 6 رستوران، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی و بار کنار استخر است، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، پارک آبی رایگان، باشگاه رایگان بچه ها و یک استخر بچه ها است.

هتل آرین ریزورت بدروم | Arin Resort Bodrum

هتل آرین ریزورت بدروم یک هتل 5 ستاره با 248 اتاق مجهز به همه امکانات است که قیمت اتاق ها شامل وعده های غذایی و نوشیدنی در رستوران ها و بارها می شود.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران با شام و غذاهای ویژه، نوشیدنی های خاص، صندلی های آفتاب گیر، 2 استخر روباز، خدمات اسپا، 4 رستوران، کافی شاپ، اسنک بار، 3 بار در سالن، ساحل و کنار استخر، وای فای رایگان، استخر بچه ها، استخر روباز فصلی و سونا، خدمات ماساژ، حمام ترکی و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

حرف آخر

بدروم، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ترکیه، مجموعه ای از هتل های فوق العاده با پارک های آبی دارد که تجربه ای هیجان انگیز و بی نظیر برای مسافران فراهم می نمایند. این هتل ها، نه تنها امکانات مدرن و لوکس، بلکه پارک های آبی بزرگ و متنوعی دارند که برای خانواده ها، به ویژه بچه ها، اوقات سرگرم نماینده و مفرحی فراهم نموده اند.

بعلاوه با سواحل زیبا، استخرهای متعدد و خدمات رفاهی عالی، مکانی ایده آل برای گذراندن تعطیلاتی آرام و پرانرژی در کنار تفریحات آبی هیجان انگیز هستند.

سؤالات متداول

برترین هتل های بدروم در نزدیکی برج فرانسوی کدام اند؟

La Quinta By Wyndham و Sevin Hotel Pension برترین استراحتگاه هایی هستند که در فاصله 15 دقیقه پیاده روی از برج فرانسوی قرار دارند.

برترین هتل های بدروم در نزدیکی ساحل کدام اند؟

هتل آزکا با ارائه خدمات خرید، باشگاه ورزشی و غواصی در کنار رستوران Limoon Cafe Restaurant در همان نزدیکی از جمله برترین هتل های بدروم در نزدیکی ساحل است.

برترین هتل های خانوادگی در بدروم کدام اند؟

بسیاری از مسافران عاشق اقامت در هتل های با امکانات مناسب برای بچه ها، کلوپ ساحلی و هتل کلاب هستند و هتل مارمارا با منوی بچه ها برترین انتخاب برای اقامت خانوادگی است.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1403 بروزرسانی: 26 شهریور 1403 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2286

به "برترین هتل های بدروم با پارک آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های بدروم با پارک آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید