ببینید؛ اولین تریلر انیمه اقتباسی توم ریدر منتشر شد

به گزارش مجله تور یک روزه، به تازگی اولین تریلر از انیمه اقتباسی توم ریدر (Tomb Raider) که قرار است از شبکه نت فلکیس پخش گردد، منتشر شده است.

ببینید؛ اولین تریلر انیمه اقتباسی توم ریدر منتشر شد

طبق خلاصه داستان رسمی انیمه که به وسیله نت فلیکس منتشر شده، در این سریال تازه، لارا کرافت (Lara Croft) دوستان خود را ر ها نموده تا وارد ماجراجویی های شخصی خطرناک خود گردد. اما زمانی که یک اثر هنری خطرناک و قدرتمند چینی به وسیله دزدی با ارتباط شخصی عجیب و غریب از عمارت کرافت به سرقت می رود، او باید به خانه بازگردد. لارا در سفرش با خود واقعی اش روبرو می گردد و تصمیم می گیرد که می خواهد به چه نوع قهرمانی تبدیل گردد.

این انیمه با عنوان Tomb Raider: The Legend of Lara Croft، پس از وقایع بازی Shadow of the Tomb Raider به عنوان آخرین فصل از سه گانه تازه سری از استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و ظاهرا قبل از رویداد های بازی بعدی توم ریدر جریان دارد.

استودیوی Powerhouse Animation این انیمه را فراوری خواهد نمود. این استودیو در گذشته آثاری نظیر کسلوانیا (Castlevania) و Masters of the Universe: Revelation را برای نت فلیکس فراوری نموده است. هایلی اتول (Hayley Atwell) که بازیگری در آثاری نظیر Mission: Impossible - Dead Reckoning و Captain America: The First Avenger را در کارنامه کاری خود دارد، در این سریال تازه، وظیفه صداپیشگی لارا کرافت را بر عهده خواهد داشت. آلن مالدونادو (Allen Maldonado) نیز در نقش زیپ و ارل بایلون (Earl Baylon) در نقش جونا مایاوا به اتول ملحق خواهند شد.

علاوه بر این انیمه تازه، لازم به ذکر است که شرکت آمازون (Amazon) در حال توسعه یک سریال لایو اکشن توم ریدر با نویسندگی فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) است که در آثاری نظیر Fleabag و Indiana Jones and Dial of Destiny نقش آفرینی نموده است. در این میان بازی بعدی سری توم ریدر با آنریل انجین 5 در کریستال داینامیکس در حال توسعه است و به وسیله آمازون منتشر می گردد.

انیمه Tomb Raider: The Legend of Lara Croft در 10 اکتبر (19 مهر) امسال از شبکه نت فلیکس پخش می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2271

به "ببینید؛ اولین تریلر انیمه اقتباسی توم ریدر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر انیمه اقتباسی توم ریدر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید