با 7 میلیون به اروپا سفر کنید

به گزارش مجله تور یک روزه، آشنایی با مقاصدی برای سفر با هفت میلیون

یکی از مهمترین فعالیت های که هر انسانی در طول زندگی اش باید انجام دهد سفر کردن است! اگر بخواهیم کمی زیاده روی کنید نوع سفر و تعداد آن می تواند شخصیت افراد را به ما نشان دهد، به طور مثال عده ای ماجراجویی را دوست دارند و عده ای هم سفرهای ساحلی و رومانتیک اما در بین مسافران افراد بسیاری هستند که میزان هزینه ایی که می خواهند برای سفرشان پرداخت نمایند برایشان بسیار حائز اهمیت است، علاوه بر این مطابق با تحقیقاتی که سایت تریپ ادوایز بر روی افراد مختلفی انجام داده نیز متوجه شده اند که دلایلی مثل تخفیف های ویژه در اقامت و آشنایی و آشنایی با فرهنگ و مردم از جمله اصلی ترین مواردی هستند که سبب می شوند افراد به سفر بروند. از همین رو ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره مقاصدی برای سفر با هفت میلیون تومان صحبت کنیم. اگر شما هم اهل سفرهای باکیفیت اما ارزان هستید پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه همراهی کنید.

با 7 میلیون به اروپا سفر کنید

آنچه که باید برای یک سفر ارزان بدانید!

توجه داشته باشید! برای این که بتوانید برای یک سفر با هفت میلیون تومان آماده شوید، باید قید هواپیماهای فرست کلاس و هتل های 5 ستاره را بزنید. سعی کنید از هتل های 3 ستاره یا هاستل ها برای اقامت در شهر مقصد بهره ببرید و همینطور در مدت زمانی که در شهر مقصد هستید، سراغ رستوران ها لوکس و مراکز خرید فوق العاده نروید؛ نکته دیگر این است که سعی کنید زمان هایی که به اصلاح های سیزن محسوب می گردد برنامه سفری خودتان را تنظیم ننمایید.

توجه داشته باشید! زمانی که توری را خریداری می کنید با پرداخت مبلغ تور در واقع هزینه بلیط هواپیما، هتل و اقامت خود برای چند روز و شبی که در آن کشور هستید، ترانسفر فرودگاهی، ویزا و بسیاری دیگر از امکانات را پرداخت نموده اید. در بین تورهایی که برگزار می گردد سعی کنید تور مسافرتی را انتخاب کنید که امکانات بیشتر و با هزینه های کمتر را به شما پیشنهاد می دهد. توجه داشته باشید که شما با خرید تور می توانید از پرداخت هزینه های بسیاری که در طول سفر بر شما تحمیل می گردد رها شوید.

گروهی سفر کردن را همواره یادتان باشد! در سفرهای گروهی قیمت ها و هزینه ها در بین گروه سرشکن می گردد و می توانید در خیلی از هزینه ها صرفه جویی کنید.

وارنا یک مقصد اروپایی ارزان

شرکت خبرنگاران به عنوان مجری مستقیم برگزاری تورهای وارنا در کشور به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مسافران اقدام به برگزاری تورهای متنوع به مقصد ساحلی و جذاب وارنا نموده است تا این روزهای گرم تابستان برایتان به یک رویایی شیرین و باورنکردنی تبدیل گردد.

شما هزینه ای که برای سفر به وارنا که یک مقصد اروپایی است پرداخت می کنید بسیار کمتر از چیزی است که تصورش را دارید. وارنا یک مقصد عالی برای سفر با هفت میلیون تومان است، اگر برای تابستانتان برنامه ای ندارید پیشنهاد ما شهر وارنا است.

تورهای متنوع وارنا در سال 1398 از هفت میلیون تومان آغاز می گردد.

تور وارنا خبرنگاران به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد که در این بین 4 گشت رایگان به همراه ناهار هم برای مسافران در نظر گرفته شده است.

پروازهای این مقصد اروپایی همگی ماهان هستند و هتل ها از 3 ستاره تا 5 ستاره در نظر گرفته شده اند.

شهر استانبول

استانبول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری بین تمام کسانی است که قصد سفر به ترکیه را دارند. این شهر به دلیل مراکز خرید، جشنواره های متنوع و همینطور جاذبه های گردشگری که دارد سبب شده تا از جذابیت خاصی در بین عموم مردم و به خصوص ایرانیان برخوردار باشد.

با توجه به نزدیکی شهر استانبول به تهران ایران ها می توانند استانبول را برای سفر با هفت میلیون یا حتی کمتر انتخاب کنید.

آذر تا بهمن، بهترین زمان برای داشتن سفر ارزان به استانبول است. البته توجه داشته باشید که هوا هم در این زمان در شهر استانبول سرد است.

برای اطلاعات کاملتر جهت سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به استانبول و مطلب چطور سفر ارزان به استانبول داشته باشیم را جهت کاهش هزینه های خودتان را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

شهرهای آنتالیا و آنکارا

به طور کلی کشور ترکیه شهرهای توریستی و به نسبت ارزانی دارد، از همین رو سالانه مسافران زیادی به سمت این شهر سفر می نمایند. بعد از شهر استانبول دو شهر آنکارا و آنتالیا هم جز گزینه هایی هستند که می توانید برای سفر آن ها را انتخاب کنید. آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و تلفیقی از مدرنیته و سنت را در بر گرفته است. در سال های اخیر آنکارا پیشرفت های زیادی داشته است. فرهنگ مردمان ترکیه به ایرانیان شباهت های زیادی دارد.

با توجه به شرایط جوی نسبتا یکسانی که در شهرهای ترکیه برقرار است اگر آنکارا را برای سفر با هفت میلیون انتخاب کنید برنامه سفری خودتان را اواخر پاییز و فصل زمستان تنظیم کنید.

برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و آنکارا و همچنین رزرو هتل در این شهر می توانید با مشاوران سفر خبرنگاران با شماره 8540 تماس بگیرید.

شهر باکو

دیگر مقصدی که برای سفر با هفت میلیون تومان می توانید انتخاب کنید، شهر باکو است. باکو شهری توریستی و گردشگرپذیر است که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. این شهر به دلیل فاصله کمی که از ایران دارد یکی از گزینه های عالی برای سفر به خصوصو در فصل تابستان محسوب می گردد. شهر باکو دارای جاذبه های تاریخی و مراکز تفریحی بسیاری است.

برای اینکه اطلاعات بیشتری برای سفر به باکو داشته باشید پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به راهنمای سفر به باکو داشته باشید.

برای خرید بلیط هواپیما باکو و همچنین رزرو هتل در این شهر می توانید با مشاوران سفر خبرنگاران با شماره 8540 تماس بگیرید.

شهر تفلیس

توجه داشته باشید شهرهایی که در این مطلب سفرهای ارزان نام برده ایم همگی در فاصله بسیار کمی از ایران قرار دارند و به نوعی جز همسایه های کشورمان قرار می گیرند. فلیس شهری که تاریخ بلندش، بناهای قرون وسطایی، موزه ها و کلیسا های زیادی را برایش به ارمغان آورده است. با قدم زدن در میان کوچه پس کوچه های این شهر به مردمی برمی خورید که آوازه مهمان نوازی شان در جهان پیچیده است. به طور کلی تفلیس شهر ارزانی محسوب می گردد اما باید بسیار حواستان به رستوران هایی که می روید و همینطور خرید کردن هایتان باشد که ناگهان بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید را یکجا تمام نکنید چرا که تفلیس جز سفرهای ارزان به شمار می رود و شما می توانید با 5 میلیون یا حتی کمتر به این شهر سفر کنید.

برای اطلاعات کاملتر جهت سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به تفلیس را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 208

به "با 7 میلیون به اروپا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 7 میلیون به اروپا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید