بازی تازه Dead Space احتمالا بازسازی کامل قسمت اول است

به گزارش مجله تور یک روزه، این روزها گزارش های مختلفی وجود دارد که به بازگشت مجموعه بازی Dead Space اشاره می نمایند. اگر اخبار این چند روز را دنبال نموده باشید، به احتمال زیاد این اخبار را شنیده اید. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که جزییات بیشتری را از این پروژه احتمالی منتشر می نماید.

بازی تازه Dead Space احتمالا بازسازی کامل قسمت اول است

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شایعه های درباره این موضوع به قدری زیاد شده است و منابع مختلفی هم از آن خبر داده اند که دیگر نمی توان آن را یک شایعه بی اساس به حساب آورد. گزارش نوی که از سوی سایت GamesBeat منتشر شده است، برخی از ادعاهای قبلی سایت Gematsu را تأیید می نماید.

این گزارش نو بیان می نماید که استودیو موتیو شرکت الکترونیک آرتس برای ریبوت مجموعه بازی Dead Space میخواهد از شیوه ای که کپ کام برای ریمیک بازی رزیدنت اویل 2 استفاده نموده بود، الهام بگیرد. در این گزارش نو اعلام شده است: همانند بازسازی کامل بازی رزیدنت اویل 2، انتظار داشته باشید که Dead Space بعدی هم از قسمت اول این مجموعه به اسم اساس و پایه محکم و قدرتمند خود استفاده کند. با این حال، باید انتظار گرافیک و جزئیات بصری امروزی را هم داشته باشد و بعلاوه به نظر می رسد که مکانیک های نوی در گیم پلی وجود خواهد داشت که از قسمت های دیگر این مجموعه الهام گرفته شده است.

در ادامه این گزارش اشاره شده است: تقریبا می توان گفت که کپ کام یکی از دلایل اصلی و مهمی بوده است که باعث شده الکترونیک آرتس تصمیم به بازگرداندن Dead Space بگیرد. در حالی که EA برای مدت زیادی است که این مجموعه را رها نموده و آن را به سوی فراموشی برده است، رزیدنت اویل اکنون عظیم تر از همواره شده است و کپ کام موفقیت زیادی با آن کسب نموده است. این موفقیت کپ کام رویکرد و منظره ساده ای را به EA داده است تا آ ن ها هم این روش را دنبال نموده و بخواهند Dead Space را برگردانند.

بعلاوه ادعا شده است که پس از موفقیت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که به وسیله استودیو ریسپاون (Respawn) ساخته شده است، الکترونیک آرتس ترغیب شده تا به فراوری بازی تک نفره داستانی دیگری بپردازد. آن ها در ژوئیه سال 2010 اعلام کردند که بیش از 10 میلیون بازیکن منحصر به فرد به تجربه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پرداخته اند. آن ها این آمار در ماه قبل به روزرسانی کردند و اعلام کردند که این رقم به بیش از 20 میلیون بازیکن در سراسر کنسول ها، پلتفرم ها و سرویس های اشتراکی رسیده است. هرچند این آمار نشان دهنده فروش آن بازی نیست، اما تعیین می نماید که EA توانسته موفقیت فراوانی را از عرضه ساخته استودیوی ریسپاون کسب کند.

اکنون امیدوارم تا ریمیک احتمالی بازی Dead Sapce با موفقیت ظاهر گردد تا بلکه EA از پتانسیل بالای این مجموعه پرطرفدار مطلع گردد. چندی پیش هم تعیین شد که کارگردان اساسینز کرید والهالا به استودیو موتیو پیوسته است. هرچند به صورت دقیق تعیین نیست اما ممکن است او روی قسمت نو Dead Sapce کار کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1714

به "بازی تازه Dead Space احتمالا بازسازی کامل قسمت اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه Dead Space احتمالا بازسازی کامل قسمت اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید