افزایش 21 درصدی زیر بنای پروانه های ساختمانی در سال 99

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: زیربنای پروانه های ساختمانی صادره شهر تبریز در سال 1399 نسبت به سال قبل، 21 درصد افزایش یافته است.

افزایش 21 درصدی زیر بنای پروانه های ساختمانی در سال 99

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد عزتی در تشریح این خبر، گفت: با وجود محدودیت های ناشی از کرونا در کشور، آمار زیربنای پروانه های ساختمانی صادره از شهرداری های مناطق 10 گانه تبریز در سال 1399 از سه میلیون و 200 هزار مترمربع عبور نموده است.

وی توضیح داد: در سال قبل، زیربنای پروانه های ساختمانی صادره، دو میلیون و 650 هزار مترمربع بود که براین اساس، آمار زیربنای پروانه های ساختمانی صادره از شهرداری های مناطق 10 گانه تبریز به صورت میانگین در امسال نسبت به سال گذشته حدود 21درصد افزایش داشته است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: زیربنای پروانه های صادره در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری نیز از 400 هزار مترمربع در مدت مشابه سال قبل به بیش از 510 هزار مترمربع زیربنا رسیده که نشانگر رشد قابل ملاحظه زیربنای نوسازی محدوده های مشمول بازآفرینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1544

به "افزایش 21 درصدی زیر بنای پروانه های ساختمانی در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 21 درصدی زیر بنای پروانه های ساختمانی در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید