افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب مرکز

به گزارش مجله تور یک روزه، هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص طرفداران دو تیم محبوب مرکز از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.

افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب مرکز

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال طرفداران دو تیم محبوب مرکز (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک اطلاع داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با اعلام این خبر، اضافه کرد: با استقبال خوب طرفداران استقلال و پرسپولیس از کارت هواداری بانک شهر، انتظار می رود صدور کارت هواداری در شعب بانک طی ماه های آینده بیش از پیش افزایش یابد.

طاهری با اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و دو تیم محبوب مرکز، گفت: تا به امروز و با توجه به زمان کوتاه، از گذشته شدن تفاهمنامه در حدود 12 هزار کارت برای طرفداران استقلال و پرسپولیس صادر شده است.

وی توضیح داد: هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص طرفداران دو تیم محبوب مرکز از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کارت های هواداری یکی از راهکارهای درآمدزایی و افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس و استقلال است، گفت: شعب بانک شهر نیز می بایست از این فرصت برای افزایش منابع و بعلاوه توسعه شبکه مشتریان خود اقدام نمایند.

طاهری با تاکید بر اینکه در کارت های هواداری بانک شهر مزایا و خدمات مالی و بانکی مناسب برای طرفداران دو تیم محبوب مرکز در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طرفداران می توانند از مزایایی مانند: دریافت سود، دریافت تسهیلات بر اساس میانگین حساب و انواع خدمات بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری برخوردار شوند.

معاون شعب بانک شهر در خاتمه عنوان نمود: بعلاوه امکان افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری به صورت غیرحضوری به وسیله نرم افزار همراه شهر پلاس و ارسال به تمامی نقاط کشور فراهم است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2162

به "افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید