افتخارآفرینی نماینده ایران در رده بندی دنیای تنیس؛ صفی در جمع برترین های دنیا

به گزارش مجله تور یک روزه، بانوی تنیس باز کشورمان به عنوان نخستین ایرانی، در جمع صد تنیسور برتر رده جوانان جهان قرار گرفت.

افتخارآفرینی نماینده ایران در رده بندی دنیای تنیس؛ صفی در جمع برترین های دنیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، فدراسیون دنیای تنیس (ITF) رده بندی برترین های دنیا در رده سنی جوانان را گفت که بر این اساس، مشکات الزهرا صفی تنیسور جوان کشورمان پیروز شد با کسب حد نصاب لازم، در جمع صد تنیسور برتر دنیا معرفی شود.

نماینده کشورمان پس از کسب نتایج درخشان در مسابقات تور دنیای زیر 18 سال پیروز شد برای نخستین بار، نام خود را در بین 100 تنیسور برتر دنیا مطرح کند و با اعلام فدراسیون دنیای، در جایگاه 87 دنیا قرار بگیرد.

نماینده کشورمان در حالی میان 100 تنیسور برتر دنیا قرار گرفته که تا به امروز هیچ یک از بازیکنان ایرانی، پیروز به کسب این عنوان ارزشمند نشده بودند.

همچنین مشکات الزهرا صفی با کسب حد نصاب لازم، به عنوان اولین ایرانی پیروز به حضور در رقابت های معتبر گرند اسلم جوانان شد. این مسابقات هر سال به عنوان نخستین گرند اسلم سال به میزبانی استرالیا برگزار می شود.

در بین تنیسورهای حاضر در رنکینگ فدراسیون دنیای، نمایندگان کشورهای کرواسی، جمهوری چک و روسیه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1936

به "افتخارآفرینی نماینده ایران در رده بندی دنیای تنیس؛ صفی در جمع برترین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی نماینده ایران در رده بندی دنیای تنیس؛ صفی در جمع برترین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید