اتحادیه اروپا: در حال جمع آوری اطلاعات درباره حادثه انفجار نفتکش ها در دریای عمان هستیم

به گزارش مجله تور یک روزه، یک مقام اتحادیه اروپا روز آدینه خاطرنشان کرد این اتحادیه در حال جمع آوری اطلاعات و انجام ارزیابی های لازم در خصوص حادثه انفجار دو فروند نفتکش در دریای عمان است.

اتحادیه اروپا: در حال جمع آوری اطلاعات درباره حادثه انفجار نفتکش ها در دریای عمان هستیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با کارگزار تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یک مقام اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت این اتحادیه در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص حادثه انفجار دو نفتکش در دریای عمان است.

این مقام اروپایی که رویترز به نامش اشاره ننموده، خاطرنشان ساخته است: ما در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر هستیم و ارزیابی های لازم را خصوص شرایط فعلی انجام می دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما پیش از این نیز بارها گفته ایم که منطقه به تنش ها و بی ثباتی های بیشتر نیازی ندارد و به همین دلیل ما از همه می خواهیم حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند تا از تشدید تنش ها اجتناب گردد.

پیش از ظهر امروز دو کشتی نفتکش شامل نفتکش Front Altair که با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر اتانول بارگیری نموده بود و نفتکش Kokuka Courageous که با پرچم پاناما از الجبیل عربستان به مقصد سنگاپور، محموله متانولحمل می کرد، دچار حادثه شدند که بنا بر ادعای رسانه های غربی هدف حمله قرار گرفته اند.

دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به حادثه انفجار این دو نفتکش خواهان معین شدن واقعیت در خصوص حادثه شد و بر ضرورت پرهیز از تنش در منطقه تأکید کرد.

روسیه نیز در خصوص هرگونه نتیجه گیری شتابزده و نیز در خصوص کوشش بعضی کشورهای شناخته شده برای تحمیل کردن مسئولیت حادثه به یک کشور خاص هشدار داد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 654

به "اتحادیه اروپا: در حال جمع آوری اطلاعات درباره حادثه انفجار نفتکش ها در دریای عمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: در حال جمع آوری اطلاعات درباره حادثه انفجار نفتکش ها در دریای عمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید