شروع فاز دوم واکسیناسیون در خوزستان به عنوان اولین استان کشور

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوزستان به عنوان اولین استان کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا شد.

شروع فاز دوم واکسیناسیون در خوزستان به عنوان اولین استان کشور

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با موافقت وزیر بهداشت، از روز سه شنبه (7 اردیبهشت ماه) خوزستان به عنوان اولین استان در کشور، وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا می گردد و کار واکسیناسیون افراد بالای 80 سال شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در یک هفته آینده بالغ بر 31 هزار نفر از افراد بالای 80 سال حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور واکسینه می شوند.

ابول نژادیان بیان نمود: ادامه فاز یک واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس نیز در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (5 و 6 اردیبهشت ماه)، واکسیناسیون آن دسته از بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند و یا در یک سال اخیر سابقه شیمی درمانی داشته اند نیز شروع می گردد.

وی اضافه کرد: با این گروه از بیماران تماس گرفته و برای واکسیناسیون از آنها دعوت می گردد. بیماران بدون هماهنگی به جایی مراجعه نکنند و منتظر تماس همکاران ما برای هماهنگی و دعوت باشند.

ابول نژادیان گفت: قطعا این آمادگی را در استان خوزستان داریم تا در صورت تخصیص واکسن، در ابعاد بزرگتری کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1582

به "شروع فاز دوم واکسیناسیون در خوزستان به عنوان اولین استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز دوم واکسیناسیون در خوزستان به عنوان اولین استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید