افزایش نارضایتی ژاپنی ها از سیاست های کرونایی آبه

به گزارش مجله تور یک روزه، نخست وزیر ژاپن پس از اینکه اظهار داشت برای هر خانواده دو عدد ماسک قابل استفاده مجدد اختصاص می دهد با انتقاد گسترده داخلی روبرو شد بویژه اینکه نگرانی زیادی درباره کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

افزایش نارضایتی ژاپنی ها از سیاست های کرونایی آبه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که به نظر می رسد اقدامات اولیه دولت ژاپن باعث شده تا شیوع ویروس کرونا تحت کنترل باشد اما شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته های اخیر افزایش یافته است.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینگز، تا روز چهارشنبه 2300 مورد ابتلا در سرتاسر ژاپن گزارش شده است و 57 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سی ان ان، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه گفت تهیه ماسک برای مناطقی که سخت آسیب دیده اند، یاری خواهد نمود تا به افزایش باشتاب تقاضا پاسخ داده گردد.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد آبه برای اختصاص دو عدد ماسک قابل استفاده مجدد برای هر خانواده با خشم و تمسخر کاربران در فضای مجازی روبرو شد و هشتگ های با عنوان ماسک آبه و دو ماسک خود را بزنید مورد توجه قرار گرفتند.

در همین حال کارشناسان دولتی ژاپن در یک نشست تخصصی هشدار دادند اگر شیوع ویروس کرونا با فرایند کنونی در برخی مناطق شهر ادامه یابد، نظام بهداشتی این کشور ممکن از فرو بپاشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 886

به "افزایش نارضایتی ژاپنی ها از سیاست های کرونایی آبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نارضایتی ژاپنی ها از سیاست های کرونایی آبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید