تور کانادا: آب و هوای ونکوور در آخر این هفته بارانی است

به گزارش مجله تور یک روزه، بر اساس پیش بینی هواشناسی، آب و هوای ونکوور در آخر این هفته بارانی است

این روزها، روزهای آخری است که ساکنین ونکوور شانس لذت بردن از هوای آفتابی را خواهند داشت. زیرا بر اساس پیش بینی هواشناسی، در اواخر این هفته ونکوور روزهای بارانی را پیش رو خواهد داشت. انتظار می رود روز آدینه هوا آفتابی باشد. دمای هوا در روز آدینه در منطقه ها ساحلی و مشرف به آب، به 25 درجه سانتی گراد و در داخل شهر هم به 28 درجه سانتی گراد خواهد رسید. گرچه، با وجود رطوبت ممکن است احساس کنید دما 29 یا 31 درجه سانتی گراد است.

تور کانادا: آب و هوای ونکوور در آخر این هفته بارانی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در طی شب، ابرها آغاز به تلاطم خواهند کرد و تا روز یکشنبه، پیش بینی می گردد دمای هوا در ارتفاعات به 22 درجه سانتی گراد هم برسد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، در تمام طول روز یکشنبه شاهد هوایی بارانی خواهیم بود. دمای هوا در این روز حداکثر به 21 درجه و حداقل به 15 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

بر طبق پیش بینی های حال حاضر، در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه، حداقل 60 درصد احتمال بارندگی وجود دارد. سه شنبه سردترین روز هفته پیش بینی شده است و حداکثر دمایی که برای این روز تخمین زده شده است، فقط 17 درجه سانتی گراد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط آب و هوای کانادا به قسمت آب و هوای شهرهای کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1668

به "تور کانادا: آب و هوای ونکوور در آخر این هفته بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: آب و هوای ونکوور در آخر این هفته بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید