10 تا از بهترین رستوران های بیوک آدا را بشناسیم

به گزارش مجله تور یک روزه، 1. رستوران سکرت گاردن (Secret Garden)

رستوران سِکرت گاردن متعلق به خانواده ای اهل جزیره بیوک آداست. این رستوران با فضای تمیز، غذای خوب و خدمات سریعش توانسته رضایت مشتریانش را بدست آورد. اگر در سفر به بیوک آدا تمایل به صرف غذاهای دریایی، مدیترانه ای و اروپایی را داشتید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. آدرس این رستوران، خیابان چیچکلی یالی پلاک 24 است.

10 تا از بهترین رستوران های بیوک آدا را بشناسیم

2. رستوران بالیکچی سلیمان (Balikci Suleyman)

اگر در سفر به بیوک آدا خواستید غذاهای دریایی، مدیترانه ای و گیاهی را انتخاب کنید، رستوران بالیکچی سلیمان (سلیمان ماهیگیر) پیشنهاد خوبی برای شماست. از فضای باز این رستوران هم می توانید برای صرف غذا بهره ببرید. آدرس این رستوران، خیابان شهید رجب کوچ پلاک 30 است.

3. کافی شاپ جزیره آب نبات (Buyukada Sekercisi Candy Island)

کافی شاپ جزیره آب نبات کافه کوچک، زیبا و رنگارنگی است که دسرهای خوشمزه آن خیلی هوادار دارد. شما با رفتن به این رستوران می توانید هم از فضای داخلی و هم از بیرون کافه برای صرف سفارش خود بهره ببرید. خیلی از گردشگران برای خرید پاستیل، ژله و آب نبات های خوشمزه به این کافه دوست داشتنی می روند. آدرس این رستوران، کوچه اوزدِمیر پلاک 8/A است.

4. رستوران یوجه تپه (Yucetepe Kir Gazinosu)

معرفی رستوران یوجه تپه پیشنهاد ویژه ای برای دوستداران غذاهای گیاهی و حلال است. این رستوران بر فراز یوجه تپه و در نزدیکی کلیسای ایا یورگی واقع شده است. شما می توانید برای صرف صبحانه، ناهار، شام این رستوران را انتخاب کنید. غذاهای آماده و نوشیدنی های خاص آن هواداران زیادی دارد.

5. باغ رستوران کَندی بیسترو (Buyukada Bistro Candy Garden)

در طول سفر همواره باغ رستوران ها، مورد استقبال بهتر گردشگران قرار می گیرند. باغ رستوران کَندی بیسترو از رستوران های زیبای بیوک آداست. برای صرف هر سه وعده غذایی در روز می توانید به این رستوران بروید. دوستداران گیاهخواری و هواداران غذاهای حلال در این رستوران می توانند منوی مورد علاقه شان را پیش روی خود ببینند. برای رفتن به این رستوران، می توانید به محله معدن و کوچه اولتاجی شماره 7 مراجعه کنید.

6. رستوران تراس باغ قدیمی (Eskibag Teras - Paradisos Café)

اگر در بیوک آدا دوست داشتید در یک رستوران ساحلی با چشم انداز عالی غذا بخورید، ما به شما رستوران تراس باغ قدیمی (اسکی باغ تراس) را پیشنهاد می دهیم. برخی از گردشگران از ایستگاه دوچرخه، دوچرخه ای را اجاره می نمایند و تا رسیدن به این رستوران رکاب می زنند. در جهت رسیدن به رستوران از چشم انداز زیبای جزیره بیوک آدا لذت می برند. غذاهای دریایی،مدیترانه ای و ترکی این رستوران بسیار پرهوادار است. از بین این غذاها دلمه، خرچنگ دریایی و سالاد مخصوص آن، دوستداران زیادی بین گردشگران دارد. اگر می خواهید میزی با چشم انداز عالی جزیره بیوک آدا داشته باشید، حتما باید میز مورد نظرتان را از یک روز قبل رزرو کنید. آدرس این رستوران در محله نظام، خیابان بیوک تور، پلاک 5 است.

7. رستوران پالیا (Palya Restaurant)

پالیا رستورانی زیبا در ساحل جزیره بیوک آداست. اگر می خواهید در سفر به جزیره بیوک آدا در رستورانی غذا بخورید که منظره ای فوق العاده از دریا مقابل چشمان شما باشد، می توانید رستوران پالیا را انتخاب کنید. غذاهای دریایی و ترکی این رستوران در وعده های مختلف شبانه روز گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نموده است. آدرس این رستوران، خیابان نیسان پلاک 28 است.

8. رستوران آکاسیا (Akasya)

در سفر به جزیره بیوک آدا اگر دلتان غذای مدیترانه ای خواست، می توانید به رستوران آکاسیا که در فارسی به معنی اقاقیا است، بروید. این رستوران با فضای آرام، دلپذیر و دکوراسیون خاص و جالب خود میزبان گردشگران زیادی است. جالب است بدانید، دکور این رستوران با ذوق و سلیقه هنرمندانه ای از مواد دور ریختنی و یا وسایل کهنه طراحی شده است. در رستوران آکاسیا می توانید ضمن گوش دادن به موسیقی از خوردن غذای تان هم لذت ببرید. برای رفتن به این رستوران، باید به خیابان نیسان پلاک 49 بروید.

9. رستوران لوجادای بیوک آدا (Buyukada LocAda)

رستوران لوج آدای بیوک آدا در منطقه ساحلی بیوک آدا واقع شده است. غذاهای این رستوران دریایی، مدیترانه ای و ترکی است. شما می توانید از اول صبح تا اواخر شب از خدمات این رستوران بهره ببرید. در محوطه بیرونی رستوران قسمتی مثل پلاژ و تراس کوچک چوبی برای استراحت و صرف غذای مشتریان طراحی شده است. آدرس این رستوران در محله معدن شماره 175 است.

10. کافه رستوران باغ آناستازیا (Anastasia Garden Cafe&Restaurant)

اگر در سفر به جزیره زیبای بیوک آدا به دنبال کافه رستوران قدیمی هستید، کافه رستوران باغ آناستازیا در انتظار شماست. اگر به غذاهای محلی ترکیه و غذاهای مکزیکی علاقمند هستید، انتخاب این رستوران شما را به هدفتان خواهد رساند. خدمات این رستوران هم مثل بقیه رستوران های بیوک آدا وعده های غذایی روز را شامل می گردد. در قسمت کافه رستوران آناستازیا نیز می توانید نوشیدنی ها، شیرینی های مختلف ترکی و دسرهای خوشمزه را امتحان کنید. آدرس این رستوران در محله معدن خیابان قاضی ملول شماره 24 است.

منبع: دالاهو
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 288

به "10 تا از بهترین رستوران های بیوک آدا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین رستوران های بیوک آدا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید