ساخت و ساز ویلا: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان به روستای دره اسطل باغملک رفت

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان هفتم مهرماه در روستای دره اسطل، بخش مرکزی شهرستان باغملک حضور یافتند و برنامه های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان این روستا را اجرا کردند.

بر پایه این گزارش ، برنامه سفر کتابخانه سیار بچه ها و نوجوانان از امروز شروع و تا خاتمه مهرماه به اسم یکی از فعالیت های هفته ملی کودک در خورزستان ادامه دارد.

ساخت و ساز ویلا: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان به روستای دره اسطل باغملک رفت

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در این سفرها مربیان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برنامه های متنوعی همانند: ایستگاه نمایش فیلم ، ایستگاه نقاشی و کاردستی، معرفی کتاب، قصه گویی، بازی و تفریح و سرودخوانی را با هدف بهره مندی بچه ها و نوجوانان منطقه ها کم برخوردار از امکانات فرهنگی اجرا می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1768

به "ساخت و ساز ویلا: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان به روستای دره اسطل باغملک رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز ویلا: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان به روستای دره اسطل باغملک رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید