چهار ساعت ترس و دلهره در آسمان اسپانیا ، فرود اضطراری بویینگ کانادایی در مادرید

به گزارش مجله تور یک روزه، یک فروند بویینگ 300-767 متعلق به خطوط هوایی کانادا که شامگاه دوشنبه با 128 مسافر از فرودگاه باراخاس مادرید بلند شده بود، ناچار شد دوباره در پایتخت اسپانیا به زمین بنشیند.

چهار ساعت ترس و دلهره در آسمان اسپانیا ، فرود اضطراری بویینگ کانادایی در مادرید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، یکی از لاستیک های پرواز شماره AC837 ایر کانادا اندکی پس از برخاستن از باند فرودگاه باراخاس ترکید و بلادرنگ مشکل به یکی از دو موتور هواپیما منتقل شد. مسافران این پرواز از نزدیک شاهد آتش و دود ناشی از آن بودند و خلبان چاره ای نداشت جز اینکه برای فرود اضطراری حدود چهار ساعت با همان حالت در آسمان مادرید بچرخد تا سوخت موجود در باک هواپیما خالی گردد.

یکی از مسافران هواپیما که ساکن شهر ونکوور کاناداست، درباره فضای داخل هواپیما پیش از فرود اضطراری به ای پی گفت: آشکار است که همه ما آن بالا در آسمان دچار تنش های عصبی شده بودیم اما خلبان با مهارت تمام کار خودش را انجام داد و هواپیما را سالم به زمین نشاند. هنوز هم مسافران اندکی بهت زده اند و خب شاد از اینکه اوضاع امن و آرام است. یکی دیگر از مسافران پس از فرود آمدن هواپیما چند تصویر از دود و آتش در آسمان در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

وزیر دفاع اسپانیا پس از مطلع شدن از شرایط اضطراری بویینگ 767 ایر کانادا یک فروند جت جنگنده F18 به آسمان مادرید فرستاد تا از نزدیک میزان آسیب هواپیما را آنالیز کند. خودروهای امدادی هم بلافاصله به محل فرود آمدن بویینگ کانادایی اعزام شدند. ایر کانادا با انتشار بیانیه ای درباره این حادثه گفت: یکی از 10 لاستیک هواپیما هنگام بلند شدن ترکید و یکی از موتورها از کار افتاد. بویینگ 767 می تواند با یک موتور هم کار کند و خلبانان ما برای روبه رو شدن با این شرایط آموزش لازم را دیده اند.

شهروندان مادریدی هم تصاویر پرواز غیرعادی بویینگ کانادایی را در ارتفاع بسیار کم در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. این دومین حادثه در فرودگاه باراخاس در روز دوشنبه به عنوان شلوغ ترین فرودگاه اسپانیا بود. چند ساعت پیش تر فرودگاه برای بیش از یک ساعت بسته شد تا گزارش مربوط به دیده شدن پهپادهای مشکوک آنالیز و خطر احتمالی برطرف گردد.

تصویری که در این گزارش می بینید، لاستیک ترکیده سمت چپ را نشان می دهد که ظاهرا تکه هایش پس از جدا شدن به موتور برخورد نموده و آن را از کار انداخته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 663

به "چهار ساعت ترس و دلهره در آسمان اسپانیا ، فرود اضطراری بویینگ کانادایی در مادرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "چهار ساعت ترس و دلهره در آسمان اسپانیا ، فرود اضطراری بویینگ کانادایی در مادرید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار ساعت ترس و دلهره در آسمان اسپانیا ، فرود اضطراری بویینگ کانادایی در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید