پیکر شهید سانحه هوایی امروز در یزد تشییع می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، پیکر شهید امیرحسین قربانی که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی امروز ابتدا در شهرستان تفت تشییع و سپس به شهرستان بهاباد منتقل می گردد.

پیکر شهید سانحه هوایی امروز در یزد تشییع می گردد

خانواده قربانی که هم اکنون ساکن تفت هستند، پیکر فرزند خود را از تفت به زادگاهش شهرستان بهاباد در جنوبی ترین نقطه استان یزد، منتقل نموده و در آنجا به خاک می سپارند.

پدر شهید امیرحسین قربانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و کارمند بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی است که هم اکنون در شهرستان تفت ساکن است.

امیرحسین قربانی متولد چهارم خرداد 1377 است و از دانشجویان نخبه ایران در دانشگاه مانیتوبا کانادا بود که در مقطع دکتری رشته بیوشیمی در حال تحصیل بود و برای تعطیلات اول سال میلادی به شهرستان تفت سفر نموده بود

امیرحسین تنها پسر جانباز قربانی بازنشسته و رئیس سابق تأمین اجتماعی شهرستان تفت است که در حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی خط تهران - کی یف، جان باخت.

هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراینی با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی که هفته گذشته تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، مورد اصابت نهاده شد و تمامی خدمه و مسافران این پرواز جان باختند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 864

به "پیکر شهید سانحه هوایی امروز در یزد تشییع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر شهید سانحه هوایی امروز در یزد تشییع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید