پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد

به گزارش مجله تور یک روزه، از مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه شماره یک رئال برای جانشینی زین الدین زیدان نام برده می گردد.

پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از دو شکست متوالی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان برابر آلاوس و شاختار دونتسک، بار دیگر شایعات برکناری زین الدین زیدان از رئال به گوش رسید. شکست در لیگ قهرمانان به خصوص رئال را در خطر حذف قرار داده و اگر در روز پایانی رئال نتواند گلادباخ را شکست دهد، شاید راهی لیگ اروپا گردد.

رئال باید گلادباخ را شکست دهد تا به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برود. در صورت تساوی رئال و پیروزی اینتر بر شاختار، بازهم رئال صعود خواهد نمود اما تساوی رئال اگر با تساوی شاختار و اینتر همراه گردد، رئال به لیگ اروپا خواهد رفت. شکست رئال هم تحت هر شرایطی مانع صعود این تیم می گردد.

رئال روز گذشته توانست بر سویا پیروز شده و در لالیگا به شرایط خود بهبود ببخشد. زیدان حالا کمی در حاشیه امنیت قرار گرفته اما عدم صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان، ممکن است حکم اخراج زیدان را امضا کند و در این صورت مائوریسیو پوچتینو آماده است تا جای زیزو را پر کند.

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، سرمربی آرژانتینی از سران رئال برای تقویت تیم، سه بازیکن را درخواست خواهد نمود. پائولو دیبالا ستاره یوونتوس و دله آلی و هری کین از تاتنهام.

در این بین جذب آلی در زمستان به دلیل اختلافاتش با ژوزه مورینیو محتمل تر خواهد بود و برای دو بازیکن دیگر باید تا تابستان بعد صبر کند. هری کین و آلی تا 2024 با تاتنهام قرارداد دارند. قرارداد دیبالای 26 ساله با یوونتوس نیز تا 2022 معتبر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1316

به "پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید