ویژگی نو و مجذوب کننده اسنپ چت

به گزارش مجله تور یک روزه، اسنپ چت Snapchat یکی از برنامه های بسیار محبوب در میان کاربران و به ویژه نسل جوان است و حالا این برنامه با یک به روز رسانی جدیدی همراه شده که به کاربران خود اجازه می دهد ویدیو ها را مستقیماً از برنامه YouTube به اشتراک بگذارند.

ویژگی نو و مجذوب کننده اسنپ چت

به گزارش خبرنگاران، اسنپ چت به تازگی قابلیت تازهی را برای کاربران iOS و اندروید معرفی نموده است. اپلیکیشن رسانه های اجتماعی اکنون به کاربران اجازه می دهد تا ویدئو ها را مستقیماً از برنامه یوتیوب به اشتراک بگذارند، و این بدان معناست که کاربران دیگر احتیاجی به این ندارند که به صورت دستی پیوندی را بچسبانند.

اکنون، کاربران اسنپ چت یک استیکر سفارشی یوتیوب دریافت خواهند کرد که به جای نشانی اینترنتی، تصویر کوچک ویدیو را دارد. این ویژگی تازه به وسیله پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در وبلاگ رسمی خود اعلام شده است. این شرکت اعلام نمود که می خواهد برای کاربران YouTube آسان تر کند تا کلیپ ها یا ویدیو های مورد علاقه خود را مستقیماً در برنامه خود و بدون احتیاج به ترک برنامه YouTube به اشتراک بگذارند.

این شرکت اضافه نمود که از امروز، همه اسنپ چت تر ها در iOS و Android می توانند مستقیماً به وسیله دوربین اسنپ چت ویدیو های مورد علاقه خود را در یوتیوب با دوستان خود به اشتراک بگذارند و دیگر احتیاجی به روش قبلی و خسته نماینده کپی و چسباندن نیست! طبق بیانیه های رسمی، این اولین بار است که پیوند های یوتیوب را می توان با یک تجربه بصری در اسنپ چت به اشتراک گذاشت.

به غیر از استیکر تازه یوتیوب، کاربران بعلاوه می توانند هنگام اشتراک گذاری یک کلیپ از یوتیوب، فیلم بگیرند، عکس بگیرند یا از Creative Tools استفاده نمایند. تنها با ضربه زدن روی استیکر، کاربران به ویدیو در برنامه YouTube یا در مرورگر وب پیش فرض کاربر راهنمایی می شوند. به عبارت دیگر، این ادغام یک تغییر قابل توجه در کیفیت است که باید تجربه کلی کاربر را نیز بهبود بخشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2022

به "ویژگی نو و مجذوب کننده اسنپ چت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی نو و مجذوب کننده اسنپ چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید