هواپیمای سوخوی روسیه در آسمان آتش گرفت، 13 مسافر کشته شدند

به گزارش مجله تور یک روزه، اسپوتنیک نوشت: خلبان این پرواز گفت: پس از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه شرمیتوا، رعد و برق به هواپیما برخورد کرد و موجب قطع ارتباط رادیویی و کنترل هواپیما به صورت مستقل شد.

هواپیمای سوخوی روسیه در آسمان آتش گرفت، 13 مسافر کشته شدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یودوکیموف ادامه داد: پیروز شدیم سیستم ارتباطی را به طور موقت راه اندازی کنیم و برج مراقبت توانست باند فرود را تعیین کند.

وی گفت: در هنگام فرود، سرعت هواپیما طبیعی بود. ما به زمین نزدیک شدیم و به طور همزمان سرعت را کاهش دادیم. نمی توانم دقیقا دلیل برخورد با زمین را بگویم، سرعت به مقدار کافی بود و هنگامی که به باند نزدیک شدیم مطابق قوانین سرعت هم همزمان کاهش یافت. یودوکیموف بعلاوه تایید کرد که هواپیما پس از فرود آتش گرفت و نه در هنگام پرواز.

یودوکیموف گفت: من نمی دانم در هنگام فرود، آتش نشانی در محل حضور داشت یا خیر اما زمانی که از کابین خلبان بیرون آمدم، نیروهای آتش نشانی در محل حضور داشتند.

براساس آخرین گزارشات کمیته تحقیقاتی روسیه، در پی حادثه آتش سوزی هواپیما در فرودگاه شرمیتوا 41 نفر از جمله یکی از خدمه های هواپیما کشته شدند و 37 نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

گزارش شده که تحقیات درباره این حادثه ادامه دارد و با توجه به درخواست بعضی نمایندگان دوما، تا کنون پرواز هواپیماهای مدل SSJ-100 لغو نشده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1715

به "هواپیمای سوخوی روسیه در آسمان آتش گرفت، 13 مسافر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای سوخوی روسیه در آسمان آتش گرفت، 13 مسافر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید