هشدار به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل 98

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت که مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل سال 98 که خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده اند.

هشدار به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل 98

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت پلیس، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار کرد: برابر اطلاع رسانی های انجام شده، کلیه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 98 فارغ التحصیل شده اند با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا می بایست تا 15 اردیبهشت نسبت به ثبت درخواست اعزام و مشخص تکلیف شرایط خدمتی خود اقدام می کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال 98 هر چه سریع تر شرایط خدمتی خود را مشخص تکلیف نمایند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا 3 ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند.

سردار مهری اضافه نمود: مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 99 فارغ التحصیل شده اند فعلا می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده نمایند و لازم است قبل از اتمام مهلت مذکور برای مشخص تکلیف شرایط خدمتی خود اقدام نمایند البته شرایط مذکور بستگی به شرایط بهداشتی کشور داشته و در صورت احتیاج به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان، مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 991

به "هشدار به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید