نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران-هانا کامکار بانوی هنرمند عرصه موسیقی و تئاتر، در فیلم کوتاه Voice به ایفای نقش پرداخته است. این در حالی ست که فرایند فیلمبرداری این کار به خاتمه رسیده و آماده تدوین است.

نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه Voice، این اثر که به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی ساخته شده، برای طی کردن مراحل پس از فراوری خود روی میز تدوین نهاده شد.

علی عبدالهی از نویسندگان در عرصه تئاتر و ادبیات داستانی بوده که پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه تجربه را نیز برعهده داشته است.

فیلم Voice برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و با شنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط نموده سپری می نماید.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: هانا: اگه یه روز دلت برام تنگ شه چیکار می کنی؟ ابی: خیلی صدات و گوش می دم…

هانا کامکار، ابراهیم عزیزی، خلیل ظروفچیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم کوتاه که به طور کامل در یک ماشین ضبط شده، برای شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی آماده می گردد.

عوامل این اثر عبارتند از: علی عبداللهی (نویسنده و کارگردان)، حامد قریب (تهیه کننده و مدیر فراوری)، شاهین طوفان(مدیر فیلمبرداری)، محسن نانکلی (صدابردار)، علی گورانی (تدوین)، سروش حسین جانی (دستیار کارگردان)، ناهید رضایی (منشی صحنه)، محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمد جواد کبیری (گروه فیلمبرداری)، علیرضا خضرایی(عکاس)، شادان کمیلی (گریم)، کیان عزیزیان (تدارکات)، سهراب تیموریان (سینه موبیل) و سعید موسوی(ساخت عروسک) اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1233

به "نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید