نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته استعفا کرد

به گزارش مجله تور یک روزه، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته پس از جلسه با رئیس این فدراسیون از سمت خود استعفا داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته استعفا کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته هفته گذشته در حکمی اشرف امینی نایب رئیس سابق فدراسیون کاراته را به عنوان مدیر تیم های ملی انتخاب کرد.

اشرف امینی در گفت و گو با خبرنگاران درباره دلیل پذیرش این حکم گفته بود: شرایط را برای همکاری با تیم ملی مناسب دیدم و قرار است با اختیار تام درباره انتخاب بازیکن و کادر فنی تیم های ملی فعالیت کنم.

این مسئله با واکنش افسانه باقری، نایب رئیس فدراسیون کاراته روبرو شد و او فعالیت امینی را تنها در راستای سیاست های بخش بانوان فدراسیون گفت. بعد از این اتفاق ظهر امروز جلسه ای میان افسانه باقری و حسن طباطبایی برگزار و نایب رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا کرد.

افسانه باقری با تأیید خبر فوق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران توضیح داد: شرایط را برای ادامه همکاری مناسب ندیدم و از سمت خود کنار رفتم. امیدوارم روند موفقیت تیم های کاراته آقایان و بانوان ادامه داشته باشد و در المپیک توکیو شاهد حضور آنها روی سکوی المپیک باشم.

به گزارش خبرنگاران، با این شرایط باید دید مسئولان فدراسیون کاراته، امینی را به عنوان نایب رئیس جدید انتخاب خواهند کرد یا به گزینه ای دیگر فکر می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 285

به "نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید