موسوی: محکوم به برد بودیم

به گزارش مجله تور یک روزه، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این که مقابل چین محکوم به برد بودیم، گفت: والیبال ایران از نظر سطح کیفی در حد 5 یا 6 تیم برتر دنیا نیست. باید بیشتر از این ها پیشرفت نموده و مبارزه کنیم تا پیروز بازی های بزرگ شویم.

موسوی: محکوم به برد بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن شروع شده است، امروز (شنبه 20 خرداد) با شش ملاقات در شهرهای اوتاوا و ناگویا پیگیری می گردد.

تیم های ایران و چین در پنجمین روز هفته نخست در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان عطایی با شکست سه بر یک حریف به نخستین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این پیروزی اظهار کرد: بعد از دو بازی سخت و واگذار کردن نتیجه در این دو ملاقات پشت سر هم، خیلی سخت و سخت بود که بتوانیم به مسابقات برگردیم اما باید رو به جلو حرکت و به مسابقات بعدی فکر می کردیم.

سید محمد موسوی با تاکید بر این که مسابقه با چین سخت بود، توضیح داد: چین نیز خیلی خوب بازی کرد. چه در سرویس و چه در حمله عالی بودند. اما ما عذری نداشتیم و باید در این مسابقه پیروز می شدیم. انرژی مثبت این ملاقات را برای تیممان احتیاج داشتیم که رو به جلو حرکت کنیم و برای مسابقه مقابل اسلوونی آماده شویم.

وی در ادامه اضافه نمود: تجربه من نسبت به سایر بازیکنان بیشتر است و باید به بازیکنان جوان یاری کنم. تیم ملی والیبال ایران تغییر نسل داده و تعداد زیادی بازیکنان 18 تا 21 ساله در ترکیب تیم هستند. بایستی از آن ها حمایت کنم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند. برای بازیکنان جوان بازی کردن در جو این محیط سخت است. سعی می کنم یاریشان کنم تا با انرژی خوبی به مسابقه ادامه دهند.

کاپیتان تیم ملی در خاتمه بیان کرد: تنها مسئله این است که باید مبارزه کنیم. کشورمان از نظر سطح کیفی در حد 5 یا 6 تیم برتر دنیا نیست. باید بیشتر از این ها پیشرفت نموده و مبارزه کنیم تا پیروز بازی های بزرگ شویم. در حال حاضر می توانیم تیم هایی مانند چین را شکست دهیم. اما اگر بخواهیم در مقابل تیم هایی همانند برزیل به پیروزی برسیم باید از نظر تکنیکی پیشرفت خیلی بیشتری داشته باشیم. نسل تازه والیبال ایران از نظر فیزیکی بهبود یافته است اما باید بیشتر بازی کنیم تا از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت نموده و در مسابقات بیشتری پیروز شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 7:10 دقیقه فردا (یکشنبه 21 خرداد) در چهارمین و آخرین مسابقه هفته نخست خود به مصاف اسلوونی می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2218

به "موسوی: محکوم به برد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: محکوم به برد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید