مهاجم نو استقلال از بلژیک می آید؟

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران: استقلال این روز ها با فرهاد مجیدی در حال آماده سازی برای آغاز رقابت های لیگ برتر است. این تیم که با تغییرات زیادی در مقایسه با فصل پیش، پا به رقابت های فصل بیست و یکم می گذارد یک بازیکن خارجی تازه خریده و در کوشش است تا یکی دو بازیکن دیگر هم به جمعش اضافه کند.

مهاجم نو استقلال از بلژیک می آید؟

به گزارش خبرنگاران، آرتور کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی - کامرونی استقلال به تازگی قراردادش را 2 ساله امضا نموده تا به عنوان اولین خرید خارجی استقلال نامش را مطرح کند. این انتقال در شرایطی اتفاق افتاده که فرهاد مجیدی در پی جدب دو بازیکن دیگر است؛ یک هافبک هجومی و یک مهاجم.

از استقلال خبر می رسد که مجیدی برای هر دو پست، بازیکن خارجی می خواهد، ولی شاید اتفاقاتی رقم بخورد که مجبور گردد در یک پست قید داشتن بازیکن خارجی را بزند. در واقع با توجه به شایعات اخیری که مطرح شده به نظر می رسد کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال تمایل دارد به این تیم برگردد. کاوه این روز ها در لیگ بلژیک و در باشگاه لوون شرایط چندان خوبی ندارد و تمایل دارد در سال منتهی به جام جهانی به استقلال برگردد. این اخبار در حالی منتشر شده که فرهاد مجیدی هم برای تقویت خط حمله تیمش احتیاج به یک مهاجم دارد که شاید این مهاجم کاوه رضایی باشد. البته همزمان با نام کاوه، گفته می گردد استقلالی ها با کریستوفر ویدا مجارستانی مذاکراتی داشته اند و قرار است این هافبک هجومی، به زودی به ایران بیاید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1815

به "مهاجم نو استقلال از بلژیک می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم نو استقلال از بلژیک می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید