تور آلمان: مقصد بعدی هالند قطعاً بایرن مونیخ نیست

به گزارش مجله تور یک روزه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد که خرید مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در دستور کار باواریایی ها قرار ندارد.

تور آلمان: مقصد بعدی هالند قطعاً بایرن مونیخ نیست

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند شاید یکی از پرطرفدارترین مهاجمان حال حاضر جهانی فوتبال باشد اما ظاهراً بایرن مونیخی ها جزو مشتریان و هواداران این ستاره نروژی نیستند.

با نزدیک شدن پنجره جابجایی ژانویه بازار برآورد درباره آینده ستاره های فوتبال به خصوص ارلینگ هالند داغ شده و هر روز نام یک تیم به عنوان مشتری مهاجم سابق سالزبورگ برده می گردد.

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ اما می گوید تیم او جز مشتریان هالند نیست، چرا که باواریایی ها خودشان یک مهاجم تمام عیار و ششدانگ دارند.

هاینر به شبکه اسپورت 1 آلمان گفت: ما اصلاً به خرید هالند تمایل نداریم. تیم ما در حال حاضر لواندوفسکی را دارد، برترین مهاجم جهان.

در گذشته نیز چند بار شایعه تمایل بایرن مونیخ به خرید هالند به گوش رسیده بود اما به نظر می رسد که واقعاً باواریایی ها تمایلی برای خرید مهاجمی که در انتها فصل جاری می تواند با رقمی نسبتاً پایین از زردپوشان وستفالن جدا گردد.

در میان تیم هایی که خواهن جذب هالند هستند، دو غول فوتبال اسپانیا بارسلونا و رئال مادرید جزو بزرگترین مشتریان ستاره دورتموند محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور آلمان: مقصد بعدی هالند قطعاً بایرن مونیخ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: مقصد بعدی هالند قطعاً بایرن مونیخ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید