لیگ قهرمانان اروپا، طارمی در انتظار رویارویی با رونالدو، دیدار سویا و دورتموند با حال و هوایی متفاوت

به گزارش مجله تور یک روزه، در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یاران مهدی طارمی در خانه به مصاف قهرمان فصل گذشته سری A می فرایند.

لیگ قهرمانان اروپا، طارمی در انتظار رویارویی با رونالدو، دیدار سویا و دورتموند با حال و هوایی متفاوت

با ما سفر کنید و با اروپا تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این رقابت ها امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران دو بازی برگزار می گردد که در مهمترین آنها تیم فوتبال یوونتوس قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا میهمان پورتوی پرتغال است، تیمی که مهدی طارمی را در اختیار دارد.

یوونتوس که در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه G و بالاتر از بارسلونا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد، در حالی راهی پرتغال شده است که در آخرین بازی خود در رقابت های داخلی با یک گل مغلوب ناپولی شد و به همین دلیل هم به رده چهارم جدول سری A سقوط کرد و فاصله اش با اینتر صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یافت. به همین دلیل آندره آ پیرلو و یارانش برای بدتر نشدن اوضاع مترصد کسب یک پیروزی خارج از خانه هستند تا با آن کار خود برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی را هم آسان تر نمایند.

یوونتوس که فصل گذشته با قبول شکست مقابل لیون فرانسه وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشت، میهمان تیمی است که در شش بازی اخیرش تنها دو پیروزی کسب نموده است و در آخرین بازی اش در خانه مقابل تیم بوایشتا به تساوی 2-2 بسنده کرد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در سه بازی اخیر این تیم به صورت متوالی گلزنی نموده است، می تواند یکی از بازیکنانی باشد که در ترکیب اصلی این تیم به مصاف یوونتوس می رود.

پورتو در حالی از یوونتوس پذیرایی می نماید که در چهار مصاف خود با این تیم در طول تاریخ هرگز پیروز به شکست بانوی پیر نشده است. آبی و سفیدپوشان دراگائو، سه بار مغلوب یوونتوس شده اند و یک بار هم به تساوی بدون گل بسنده نموده اند. آخرین مصاف دو تیم 14 مارس سال 2017 در همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا بود که بانوی پیر هم در خانه حریف با نتیجه 2 بر صفر به رجحان رسید هم در تورین با یک گل این تیم را شکست داد. در این چهار بازی یوونتوس شش بار دروازه پورتو را باز نموده و تیم پرتغالی تنها یک بار پیروز به انجام این کار شده است.

برای بازی امشب یوونتوس سه بازیکن مصدوم دارد. لئوناردو بونوچی، خوان کوادرادو و آرتور ملو نفراتی هستند که این بازی را از دست می دهند. پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هم هنوز به اوج آمادگی برنگشته و بعید به نظر می رسد که شانسی برای بازی در ترکیب اصلی داشته باشد. به این ترتیب انتظار می رود که یوونتوس با ترکیبی متشکل از شزنی، دانیلو، دلیخت، کیه لینی، ساندرو، کیه زا، رابیو، بنتانکور، مک کنی، موراتا و رونالدو به میدان برود.

در طرف مقابل نانو مدافع تیم پورتو تنها بازیکنی است که به دلیل مصدومیت بازی امشب تیمش را از دست می دهد. در ترکیب اصلی این تیم هم انتظار می رود که مارکزین، مانافا، پپه، امبمبا، زایدو، سرژیو اولیویرا، اوریبه، اتاویو، کورونا، مارگا و دیاس به میدان بروند.

قضاوت بازی پورتوی پرتغال - یوونتوس ایتالیا برعهده کارلوس دل سروی اسپانیایی است.

دورتموند میهمان آندلسی ها

همزمان با مصاف یوونتوس و پورتو در استادیوم دراگائوی پورتو، یک بازی دیگر در استادیوم رامون سانچس پیسخوان ایالت آندلس اسپانیا به قضاوت دنی ماکلیه هلندی برگزار می گردد که در آن تیم فوتبال سویا میزبان دورتموند خواهد بود. دورتموند در حالی به اسپانیا سفر می نماید که در دو بازی قبلی اش در بوندس لیگا یک باخت و یک تساوی داشته و تا رده ششم جدول سقوط نموده است.

برخلاف دورتموندی که حال و روز جالبی در رقابت های داخلی ندارند، سویا در اوج است و از زمان شکستش مقابل اتلتیکومادرید در روز 24 دی، 9 پیروزی متوالی در تمامی رقابت ها کسب نموده که در میان آنها رقبایی مانند بارسلونا و والنسیا را هم شکست داده است تا نشان دهد که تیم تحت راهنمایی خولن لوپتگی از هر لحاظ آماده رویارویی با میهمان آلمانی است.

تیم های سویا و دورتموند تا کنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که یکی از آنها را سویا برده و دیگری با تساوی انتها یافته است. این دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 10-2009 بود که بازی رفت دو تیم در آلمان را سویا با نتیجه یک بر صفر برد و بازی برگشت شان در اسپانیا 2-2 مساوی شد.

برای بازی امشب حضور رومن بورکی دروازه بان تیم دورتموند به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. توماس مونیه در خط دفاعی و توماس دلانی و تورگان ازار در خط میانی نیز وضعیتی مشابه دارند. در همین حال غیبت لوکاژ پیشچک و دان اکسل زاگادو در خط دفاعی به دلیل مصدومیت قطعی است.

سویا نیز مدافع خود مارکوس آکونیا و لوکاس اوکامپوس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور خسوس ناواس مدافع اسپانیایی این تیم نیز به همین دلیل در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1442

به "لیگ قهرمانان اروپا، طارمی در انتظار رویارویی با رونالدو، دیدار سویا و دورتموند با حال و هوایی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، طارمی در انتظار رویارویی با رونالدو، دیدار سویا و دورتموند با حال و هوایی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید