معمای ادامه دار فرشید اسماعیلی در استقلال

به گزارش مجله تور یک روزه، فرشید اسماعیلی از آن دست بازیکنانی بود که در کادر فنی اعلام نموده بود تمایلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد، اما در ادامه، فرهاد مجیدی اظهار داشت که این بازیکن در فهرست استقلال برای فصل آینده حضور خواهد داشت.

معمای ادامه دار فرشید اسماعیلی در استقلال

اما بر خلاف تغییر موضع کادر فنی، مدیریت باشگاه استقلال تمایلی برای پیگیری تمدید قرارداد با اسماعیلی نداشت. با وجود اینکه زمان خوبی تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، اما در نهایت اسماعیلی در فهرست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفت. بعلاوه شکست استقلال مقابل الهلال در حالی رخ داد که بعضی بر این باور بودند اسماعیلی که در لیگ قهرمانان آسیا درخشش زیادی داشت، می توانست به آبی پوشان یاری قابل توجهی کند.

تا اینجای کار، مدیریت باشگاه هیچ عزمی برای تمدید قرارداد با اسماعیلی نداشته است. هافبک فصل گذشته آبی پوشان در بازی شب گذشته، در استادیوم زعبیل، تقابل استقلال و الهلال را از نزدیک دیدن کرد تا نشان دهد همچنان برای ماندن در استقلال امیدوار است. این امکان وجود دارد که سرنوشت اسماعیلی مثل مطهری در استقلال گردد و او هم در لحظات پایانی استقلالی بماند، اما باید دید چه سرنوشتی در انتظار فرشید اسماعیلی و استقلال خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1749

به "معمای ادامه دار فرشید اسماعیلی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای ادامه دار فرشید اسماعیلی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید