معرفی 10 بند شیک و زیبا برای ساعت هوشمند میبرو X1

به گزارش مجله تور یک روزه، شرکت چینی میبرو به عنوان یکی از زیر شاخه های شرکت شیائومی توانسته با فراوری ساعت های هوشمند با قیمت مناسب، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. یکی از برترین نمونه گجت های پوشیدنی این برند، میبرو X1 است. این ساعت ظاهر زیبا و سخت افزار مناسب برای استفاده روزمره دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 بند ساعت برای ساعت هوشمند میبرو X1 بپردازیم، پس با این مطلب از خبرنگاران مگ همراه باشید.

معرفی 10 بند شیک و زیبا برای ساعت هوشمند میبرو X1

چرا باید از مدل های متنوع بند ساعت هوشمند استفاده کنیم؟

پیش از معرفی مدل های مختلف بند ساعت هوشمند برای برند میبرو، بهتر است به دلایل استفاده از این بندها بپردازیم. با گذر زمان ساعت های هوشمند به علت داشتن امکانات مختلف، توانسته اند تا حد زیادی جایگزین ساعت های معمولی شوند. برندهای مختلف، اقدام به فراوری ساعت هوشمند با ظاهرهای متفاوت نموده اند. از آنجایی که این ساعت ها در بخش های گوناگون زندگی و در شرایط رسمی و غیر رسمی همراه کاربران هستند، بندهای مختلف با طرح و جنس های متنوع نیز فراوری شده تا هواداران آنها بتوانند در موقعیت های مختلف از ساعت خود استفاده نمایند. در ادامه مطلب به معرفی 10 مورد از پرطرفدارترین بند ساعت های هوشمند برای ساعت میبرو X1 می پردازیم.

بند راینو مدل Milanese

فهرست بندهای ساعت هوشمند را با بند راینو مدل Milanese شروع می کنیم. بند ساعت راینو با جنس استیل ضد زنگ که با رنگ بندی متنوع و شیک توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. راینو در طراحی بدنه این بند از استیل بافته شده به شکل تور و حصیری ظریف استفاده نموده تا این بند ساعت را از بقیه طرح ها متمایز کند. این ساختار ظریف حصیری، باعث عبور بهتر هوا و ایجاد حس خنکی روی دست می گردد. سیستم قفل آهنربایی به شما یاری می نماید ساعت را به مقدار دلخواه روی مچ دست خود قرار دهید. طراحی این بند متناسب با احتیاج روزمره است، یعنی به علت ساختار حصیری، ساعت روی دست شما عرق نمی نماید، ضد بو است و به راحتی تمیز می گردد.

بند راینو مدل Silicon

پیشنهاد بعدی از میان بندهای مختلف برای ساعت هوشمند میبرو X1، بند راینو مدل سیلیکونی است. بند سیلیکونی به کار رفته در این ساعت، انعطاف پذیری بالایی دارد و اجازه کار به مدت طولانی را به کاربر می دهد. قفل روی این بند، دکمه ای فلزی با قابلیت تغییر و تنظیم مقدار برای مچ دست است که به علت سبکی به راحتی روی دست کاربران می نشیند. سبک بودن این بند، به شما اجازه استفاده طولانی مدت از ساعت را خواهد داد. ویژگی دیگر این بند، ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن آن است.

بند اسپریگ مدل Trail Loop TW

بند ساعت هوشمند اسپریگ مدل Trail Loop TW، با بدنه خاص خود، انتخاب مجذوب کننده دیگر است. شرکت سازنده برای طراحی بدنه از ترکیب نایلون نرم و منعطف با یک زبانه چسبی استفاده نموده که قابلیت تنظیم شدن روی مچ دست را دارد. این محصول ضد حساسیت بوده و علاوه بر آن ضد تعریق، ضد گرد و خاک و ضد آب نیز هست. بند این ساعت ظریف، راحت و سبک است و خانم ها و آقایان برای استفاده از آن هیچ مسئله ای ندارند.

بند ساعت هوشمند درمه مدل Pirana

یکی دیگر از مدل های مجذوب کننده برای بند ساعت هوشمند، بند درمه مدل Pirana است. پیرانا را می توان انتخابی مناسب برای هدیه دادن در نظر گرفت. استیل ضد زنگ با رنگ ثابت، خاصیت ضد حساسیت و آنتی باکتریال، این محصول را به بند ساعتی مناسب برای استفاده روزانه آقایان و خانم ها تبدیل نموده است. به کار بردن این بند در استایل روزانه، ساعت شما را از یک گجت پوشیدنی کلاسیک و شیک به یک ساعت هوشمند مدرن و اسپرت تبدیل می نماید.

  • 12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید

درمه برای این بند ساعت طیف وسیعی از رنگ های مختلف و مجذوب کننده را در نظر گرفته تا سلیقه افراد مختلف را پوشش دهد. ضد زنگ بودن استیل این بند، سبب شده تا این محصول مفاومت زیادی در برابر ضربه و خط و خش از خود به نمایش بگذارد.

بند راینو مدل Sport

علاقه روز افزون کاربران به استفاده از بند ساعت های خاص و دو رنگ، باعث شده تا شرکت راینو نیز به فراوری بند ساعت هوشمند با این ویژگی روی بیاورد. سیلیکون نرم و با کیفیت به کار رفته در این ساعت، آن را تبدیل به محصولی برای استفاده روزمره نموده است. حفره های ریز دیده شده در سطح این بند، ضمن آنکه بر مجذوب کنندهیت و زیبایی آن تاثیر می گذارد، حرکت هوا بین ساعت و دست کاربر را تسهیل نموده و از این طریق جلوی حساسیت و تعریق بیش از حد را می گیرد. ویژگی دیگر این بند ساعت، داشتن تنوع زیاد در رنگ است که به کاربر در انتخاب رنگ مورد علاقه یاری زیادی می نماید. قفل به کار رفته در ساعت کیفیت بالایی دارد و جلوی باز شدن ساعت را می گیرد. این بند ساعت نیز خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد. بعلاوه شما می توانید این بند ساعت را به راحتی با بندهای دیگر جایگزین کنید.

بند اسپریگ مدل Loop Alpine TW

بند اسپریگ مدل Alpine به عنوان یک بند سبک، بادوام و قابل تنظیم برای ساعت هوشمند میبرو X1 مورد استفاده قرار می گیرد. این بند به طور یکپارچه از دو لایه پلاستیک (نایلون) بدون حساسیت با قفل به شکل قلاب و از جنس تیتانیوم به بازار عرضه شده است. استفاده از تیتانیوم باعث شده تا قفل در برابر خوردگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم و ایمن باشد. نوار نایلونی، قابلیت کشسانی دارد و به هوا اجازه عبور و مرور می دهد. عبور هوا در نهایت جلوی حساسیت های پوستی را خواهد گرفت. این بند ساعت در برابر تعریق و آب مقاوم شده و از این رو می تواند گزینه مناسبی برای کاربری روزانه باشد. از این بند ساعت می توان در شرایط مختلف استفاده کرد اما اگر از علاقمندان به کوهنوردی، صخره نوردی یا دوچرخه سواری هستید یا به طور کلی به ورزش هایی با تحرک زیاد علاقه مندید، این ساعت انتخاب مناسبی برای شما است.

بند تراستکتور مدل Sticken

افراد با سلیقه های مختلف، تمایل به استفاده از بند ساعت هوشمند با جنس های مختلف دارند. یکی از بند ساعت های جالب و مجذوب کننده بند تراستکتور مدل Sticken است. این بند ساعت از جنس پارچه لطیف و کشسان تهیه شده و انعطاف پذیری بالایی دارد. وزن سبک آن باعث شده تا کاربران برای استفاده طولانی مدت از ساعت دچار آسیب نشوند. بند مورد نظر ضد تعریق و آینده باکتریال است. سادگی و مجذوب کنندهیت این بند آن را به گزینه مناسبی برای آقایان و خانم ها تبدیل نموده اما به علت رنگ بندی و بافت شاید برای استفاده به وسیله خانم ها شیک تر باشد.

بند گودزیلا مدل OCEAN

این بند ساعت هوشمند با ظاهر مجذوب کننده خود توانسته به یکی از انتخاب های اصلی افرادی تبدیل گردد که به استایل اسپرت علاقمند هستند. بند سیلیکونی ساعت ضد حساسیت و آنتی باکتریال همراه با خاصیت ضد تعریق است که باعث شده این بند ساعت در فهرست خرید افراد مختلف جای بگیرد. ظاهر این بند دارای حفره های عرضی است که به چرخش هوا و جلوگیری از تعریق یاری بسیاری می نماید. قفل فلزی به کار رفته در این ساعت ضد زنگ و مشابه ساعت های کلاسیک است. به طور کلی اگر به سبک پوشش اسپرت علاقه مندید این بند ساعت با رنگ بندی مجذوب کننده و ظاهر شیک خود می تواند تکمیل نماینده استایل شما باشد.

بند ساعت هوشمند دریم مدل Diamond

استفاده از بندهای با ظاهر رسمی می تواند ساعت هوشمند شما را تبدیل به یک ساعت شیک کند. یکی از این بندها، بند دریم مدل Diamond است. استیل ضد زنگ به کار رفته در بدنه این ساعت، آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه نموده است. قفل کلیپسی موجود در این ساعت را می توان یکی از محکم ترین قفل ها دانست. شاید در نگاه اول تصور کنید قیمت این بند ساعت زیاد است اما در واقع این ویژگی ها و طراحی ارزش پرداخت هزینه را دارد. این بند ساعت ضد حساسیت در سه رنگ مشکی، نقره ای و رزگلد فراوری شده است.

بند گودزیلا مدل Ro-5BE

بعضی بندهای ساعت هوشمند با داشتن ظاهری شیک می توانند باعث تغییرات اساسی شوند. یکی از این بندهای خاص، بند گودزیلا مدل Ro-5BE است. بند استیل ضد حساسیت و ضد زنگ باعث شده تا کاربران با طراحی بی نظیری روبرو شوند. استیل به کار رفته در این ساعت کیفیت بالایی دارد و در طولانی مدت تغییر رنگ نخواهد داد. طراحی زیبا و شکیل به کار رفته در این بند، آن را تبدیل به ساعتی مناسب برای جلسات اداری و استایل رسمی آقایان نموده است.

بند ساعت هوشمند؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 10 مورد از برترین بندهای ساعت هوشمند که برای گوشی میبرو X1 مناسب هستند پرداختیم. در نهایت انتخاب بند ساعت کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید از انواع بندهای سیلیکونی، استیل یا پارچه ای بهره ببرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمند است نظرات و تجربیات خود در استفاده از بند ساعت هوشمند را با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ به وسیله به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2259

به "معرفی 10 بند شیک و زیبا برای ساعت هوشمند میبرو X1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 بند شیک و زیبا برای ساعت هوشمند میبرو X1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید