معرفی هتل 5 ستاره ابیتالیا تاور پلازا در پیزا

به گزارش مجله تور یک روزه، هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا Abitalia Tower Plaza

هتل 5 ستاره مورد نظر ما که با نام هتل آلگروایتالیا پیزا تاور پلازا Allegroitalia Pisa Tower Plaza نیز شناخته می گردد، واقع در شهر پیزا انتخابی محبوب برای بیشتر مسافران است. هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا Abitalia Tower Plaza در محله بربریسینا پیزا و نزدیک به مرکز شهر ساخته شده است به طوری که دیدنی هایی مانند توره گلفا، ویا اروستی و باتیسترو به راحتی از این اقامتگاه قابل دسترسی هستند. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی رفتن به جاذبه های شهر پیزا را بیان می کنیم پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره ابیتالیا تاور پلازا در پیزا

خدمات رفاهی هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا

پارکینگ دارای نگهبان در خود هتل وجود دارد به غیر از آن در جلوی هتل هم خودروی خود را می توانید پارک کنید. امکان کرایه ماشین از هتل فراهم است و اگر گواهینامه بین المللی دارید، این گزینه را به شما پیشنهاد می دهیم. ترانسفر فرودگاهی در هتل متأسفانه فراهم نیست و باید با در دست داشتن آدرس هتل خودتان، از فرودگاه تاکسی بگیرید.

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

میز پذیرش به صورت شبانه روزی، خدمات نگهبانی، دستگاه ای تی ام، انبار چمدان و بار، و تبدیل ارز از خدمات پذیرش هتل می باشد. اگر لباسهایتان احتیاج به شستشو یا اتوکشی دارند می توانید با پرداخت هزینه ناچیزی این کار را به کارکنان هتل بسپارید. از امکانات تجاری هتل هم، باید به سالن اجتماعات و همایش به همراه امکان فکس و فتوکپی اشاره نمود منتها هزینه جداگانه دارد.

حیوانات خانگی خود را با خود به این هتل بیاورید! بله. به این هتل ورود حیوانات مجاز است و دوست کوچک شما می تواند همراهتان باشد. وجود اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها یا در فضای عمومی هتل دسترسی شما به شبکه جهانی را میسر می نماید و امکاناتی چون ویلچر برای افراد ناتوان یا کم توان نیز فراهم شده است.

اتاق ها و فضاهایی نیز برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. بلیط جاذبه های معروف شهر پیزا را از میز پذیرش تهیه کنید. آسانسور، تهویه مطبوع، روزنامه، باربر و خدمات اتاق از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا

مرکز تناسب اندام هتل به تجهیزات مدرن باشگاهی و کاردیو مجهز شده است در نتیجه بر روی تردمیل های باشگاه که رو به منظره برج پیزا گذاشته شده اند، بدوید، یا در استخر شنای روباز هتل شیرجه بزنید. اگر به دنبال محیط آرامی هستید، سری به کتابخانه هتل بزنید یا در باغ قدم زده و هوایی تازه کنید.

اسب سواری و دوچرخه سواری در باغ یکی از تفریحات مهیج این هتل 5 ستاره است. بعد از یک روز گشت و گذار در شهر می توانید در اتاق بخار آرامش را بیابید. میز تنیس شما و دوستانتان را به رقابت می کشاند و برای فرزندانتان باشگاه مجزایی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل:

رستوران پریمو پیزاPrimo Pisa : کارکنان رستوران، روزانه صبحانه را در بوفه مهیا می نمایند. غذاهای رستوران در انواع غذاهای محلی توسکانی، مدیترانه ای و ایتالیایی سرو می گردد. منوی آن لاکارته بوده و اگر مایل بودید می توانید تمام وعده های غذاییتان را در اتاق سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های تهویه مطبوع در هتل آلگروایتالیا پیزا تاور پلازا، با مبلمانی مدرن و کفپوشی پارکت شده تزئین شده اند. میز کار، سیستم گرمایش، صندوق امانات، تلفن و تلویزیون صفحه تخت در هر اتاق یافت می گردد و در بیشتر اتاق ها، از پنجره تصویر برج کج پیزا نمایان است.

در حمام ها وان و دوش، حوله، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان قرار داده شده است و دیوارهای اتاق ها همه ضد صدا هستند. فضایی مختص افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. اتاق های خانوادگی از اتاق های مخصوص هتل می باشد.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پیزا در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا

  • اتاق سوپریر دابل: 18 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت جونیور با نمای برج کج پیزا: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت لانگ: 40 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس دابل: 20 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت جونیور: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس دابل برای استفاده یک نفر: 20 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت: 40 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت برای استفاده یک نفر: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر دابل برای استفاده یک نفر: 16 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه دوش دارد.
  • سوئیت: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی، به همراه نمایی رو به شهر دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پیزا

  • ایستگاه قطار پیزا سان روسور: 740 متر است که طی کردن این راستا پیاده 10 دقیقه طول می کشد. از این محل می توانید به دیدن منطقه حفاظت شده و طبیعت سان روسو بروید.
  • ایستگاه قطار پیزا سنترال: 3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 7 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 41 دقیقه طول می کشد.
  • کلیسای پیزا دی میراکولی: 700 متر است که می توانید با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 24 دقیقه طول می کشد.
  • کمپو سانتو: 1.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 3 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 20 دقیقه طول می کشد.
  • کلیسای جامع پیزا: 1.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 3 دقیقه ای به آنجا برسید. این راستا با پای پیاده 20 دقیقه، طول می کشد.
  • برج کج پیزا: 1.4 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 3 دقیقه ای به آنجا برسید. با این حال پیاده تنها 20 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 6.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، حدود 46 دقیقه در راه خواهید بود.
  • باغ های بوتانیکال پیزا: 1.4 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 7 دقیقه راه خواهد بود. با پیاده روی، طی این راستا 23 دقیقه طول می کشد. هیچ اتوبوسی به این راستاها وجود ندارد مگر اینکه تورهای اتوبوسی هاپ آن هاپ خریداری نموده باشید که با آن می توانید همه دیدنی های پیزا را در دو روز ببینید.
  • ورزشگاه آرنا گاریبالدی: 1.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 5 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس خط E03، طی این راستا 23 دقیقه طول می کشد. پیاده هم حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دانشگاه نرمال دی پیزا: 1.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 5 دقیقه طول می کشد تا به دانشگاه برسید. با اتوبوس خط E03، طی این راستا 26 دقیقه طول می کشد و اگر قصد پیاده روی دارید، حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان خرید کورسو ایتالیا: 2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 6، طی این راستا 20 دقیقه طول می کشد.
  • دیوار یادبود توتوموندو: 2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 6 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 37 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 6، طی این راستا 18 دقیقه طول می کشد.
  • برج گوینینگ: 17 کیلومتر است که در شهر لوکا قرار گرفته و با ماشین حدود 30 دقیقه تا این شهر و برج آن راه خواهید داشت.
  • فرودگاه بین المللی گالیلئو گالیله: 4.7 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 7 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه فلورانس پرتولا: 67.2 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی حدود یک ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ابیتالیا تاور پلازا پیزا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 56122 پیزا، 46، در خیابان کادوتی دل لاوورو

Via Caduti del Lavoro, 46, 56122 Pisa PI, Italy

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 737

به "معرفی هتل 5 ستاره ابیتالیا تاور پلازا در پیزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره ابیتالیا تاور پلازا در پیزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید