معرفی بدترین فیلم ها در یک دهه اخیر، کدام اثر برنده تمشک طلایی شد؟

به گزارش مجله تور یک روزه، منتقد هالیوود ریپورتر لیستی از بدترین فیلم های یک دهه اخیر را منتشر کرد.

معرفی بدترین فیلم ها در یک دهه اخیر، کدام اثر برنده تمشک طلایی شد؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، یکی از منتقدان هالیوود با انتشار لیستی بدترین فیلم های دهه اخیر را معرفی کرد.

منتقد دیگر این سایت نیز پیش از این لیستی از بهترین فیلم هایی که در 10 سال اخیر اکران شده اند را منتشر نموده بود. او معتقد است اگرچه انتخاب بهترین فیلم ها سخت است، اما در دهه اخیر به غیر از دهه 30 و هفتاد انتخاب ها بسیار محدود هستند.

او در ادامه برای معرفی فیلم های بد سال جاری نوشت: به نظر می رسد نوشتن نام های بی خاتمه دنباله ها، فیلم های دوباره ساخته شده افتضاح بی نتیجه است. به نظر میرسد که فیلم های تبدیل شوندگان و فیلم هایی با نقش آفرینی جرارد باتلر، نیکلاس کیج، آدام سندلر و جان تراولتا را در این لیست بیاوریم.

لیست زیر به ترتیب الفبای انگلیسی مرتب شده است. اگر یکی از فیلم هایی که شما متنفرید در این لیست نیست، یا فیلم مورد علاقه شما در آن قرار گرفته است بدانید و مطلع باشید که برای هر فیلمی که در این لیست معرفی شده حداقل پنجاه فیلم دیگر حضور دارند تا به راحتی جای این فیلم ها را پر نمایند.

این فیلم شبیه یک مجموعه سینمایی نیست و ستاره مشهوری ندارد اما اقتباسی از رمان پرفروشی به همین نام ساخته شده است. این فیلم در خصوص آبراهام لینکلن، رئیس جمهور آمریکاست که در بچگی و زمانی که دور از سیاست است، مادرش توسط یک خون آشام کشته می گردد و حالا او قصد دارد از این خون آشام انتقام بگیرد. در همین سال (2012) فیلمی دیگر با عنوان لینکلن با بازی دنی دی لوئیس منتشر شده بود.

اگرچه او سال جاری برای فیلم سینمایی الماس های نخراشیده مدعی جوایز بسیاری است، اما سال های گذشته با فیلم سینمایی فقط با آن کنار بیا، جک و جیل، او پسر من است، پینه دوز و پیکسل کارنامه نا مناسب و شکست خورده ای را برای خود رقم زده است.

از آنجا که شان کانری هم در فیلم سینمایی زادوز نقش آ، رینی بازی نموده بود اما با شکست روبرو شد، بازیگر دیگر جیمزباند (دنیل کرگ) هم در فیلم سینمایی احمقانه در ژانر وسترن علمی تخیلی بازی نموده است که روی کارنامه هریسون فورد، و جان فاورو (کارگردان فیلم) تاثیر زیادی گذاشته است. با وجود اینکه ین فیلم فروش 100 میلیون دلار در گیشه داخلی داشت، بودجه زیاد، این فیلم را به یک شکست کامل تبدیل کرد.

از میان انیمیشن ها نیز یک نامزد برای بدترین ها حضور دارد. این انیمیشن در سی و هشتمین جوایز تمشک طلایی که به بدترین های سینمای دنیا داده می گردد جایزه بدترین فیلم، بدترین زوج بازیگری و بدترین فیلمنامه را دریافت کرد. داستان انیمیشن از این قرار است که یک شکلک یا به اصطلاح یک ایموجی در دنیایی که داخل تلفن همراه است بر خلاف بقیه می تواند هر شکلکی داشته باشد.

ظاهرا، یک فیلم واحد یک فیلم کاری نبود که بتواند مفهوم یک پزشک که دوست دارد انسان هایی به شکل هزار پا باشند را کشف کند. تام این فیلم را کارگردانی نموده که به ترتیب در سال های 2010، 2011 و 2015 منتشر شدند تا حتی طرفداران افراطی ژانر وحشت را نیز از این حجم از نفرت انگیز بودن برنجاند.

در ادامه این لیست فیلم هایی همچون سه گانه پنجاه طیف، آخرین باد فراز، فیلم 43 و این یعنی جنگ حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 628

به "معرفی بدترین فیلم ها در یک دهه اخیر، کدام اثر برنده تمشک طلایی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بدترین فیلم ها در یک دهه اخیر، کدام اثر برنده تمشک طلایی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید